21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
ul. Kwiatkowskiego 15
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
REGON: 28138539600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO, DOSTAWY NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI I CZĘŚCI ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NICH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu i wyposażenia warsztatowego, dostawy narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i części oraz materiałów eksploatacyjnych do nich z podziałem na cztery części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - 11 pozycji asortymentowych- szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 2 - 1 pozycja asortymentu- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 3 - 67 -pozycji asortymentowych- szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 4 - 12 -pozycji asortymentowych- szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 – nie wymagane; b) dla części zamówienia nr 2 – 7 600,00 PLN; c) dla części zamówienia nr 3 – 1 400,00 PLN; d) dla części zamówienia nr 4 – 650,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną