Przetargi.pl
,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego”

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-145 Łódź Łódź, Prezydenta Gabriela Narutowicza 122
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 48(42)6319848, 694081347 , fax. 42 6319848 wew 23
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
    Prezydenta Gabriela Narutowicza 122 -
    90-145 Łódź Łódź, woj. łódzkie
    tel. 48(42)6319848, 694081347, fax. 42 6319848 wew 23
    REGON: 368023757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowoczesnaszkola.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego. 2. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt konkursowy „Kuźnia Nowoczesnych Kadr” w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020. 3. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części ( tj. jedną lub dwie części zamówienia). Część 1 Zakup wraz z dostarczeniem: a) tokarki I sterowanej numerycznie CNC – 1 sztuka; b) tokarki II sterowana numerycznie CNC – 1 sztuka; c) frezarki sterowanej numerycznie CNC – 1 sztuka; d) pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD; oprogramowania dydaktyczno-przemysłowe do uczenia się programowania i do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w zakresie toczenia i frezowania. 15 licencji sieciowych +1 licencja indywidualna; Część 2 Zakup wraz z dostarczeniem: a) zestawu mini linii produkcyjnej do nauki z zakresu pneumatyki i elektropneumatyki 1 zestaw; b) stanowiska do programowania sterowników PLC 6 zestawów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dotyczy wszystkich części zamówienia: W przypadku gdy w dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, to służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie zamawianego sprzętu/oprogramowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem wykazania przez wykonawców, że przyjęte rozwiązania posiadają nie gorsze niż podane w OPZ parametry techniczne. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne wraz z ofertą składa: - oświadczenie, że stosuje rozwiązanie równoważne wraz ze wskazaniem zapisu OPZ w stosunku do którego proponuje rozwiązanie równoważne, opisem oferowanego rozwiązania równoważnego oraz ma obowiązek wykazać równoważność poprzez załączenie do oferty np. próbek, opisów lub fotografii, opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, opisu rozwiązania równoważnego z uwzględnieniem parametrów opisanych w dokumentacji postępowania. Niezłożenie w/w oświadczenia skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego, że wykonawca nie deklaruje stosowania rozwiązań równoważnych. 4. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia: • gwarancja jakości na oferowany sprzęt oraz oprogramowanie (część 1 i 2 zamówienia) musi wynosić co najmniej 24 miesiące; • termin płatności za dostawę: 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia; • Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości 20 % ceny ofertowej; zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne; • Sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe; • Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny sprzętu i oprogramowania; • W przypadku zgłoszenia wady sprzętu lub oprogramowania zakończenie naprawy lub wymiana na sprzęt/oprogramowanie wolne od wad winno nastąpić maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42620000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; c. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia e. oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp. z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną