Przetargi.pl
Zakup sprzętu i aparatury medycznej – na rzecz Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i aparatury medycznej – na rzecz Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup sprzętu i aparatury medycznej na rzecz Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - 1 zadanie - Aparat USG Ginekologiczny - 1szt. ; zadanie 2. System centralnego nadzoru okołoporodowego - KTG - 2 pozycje asortymentowe - w różnej ilości asortymentowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium o wartości - odpowiednio na zad. 1 : 19 500,00 zł (dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100 groszy) ; zad 2. 11 600,00 zł (jedenaście tysięcy sześćset złotych 00/100 groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń - określonych załącznikami nr 2 i 3 do SIWZ - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w ramach oferty należy złożyć następujące dokumenty. 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do projektu umowy / kosztorys i opis przedmiotu zamówienia/ – na jedno dowolne zadanie lub dwa zadania. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 5. Dokumenty jn. - a odnoszące się do przedmiotu zamówienia w danym zadaniu, na które wykonawca składa ofertę. 5a. Wymagane do oferty dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów, w tym: – deklaracja zgodności, – certyfikat CE, – zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz.679), * Deklaracja zgodności i certyfikat CE na cały aparat, nie na części składowe, zgodna z aktualnie obowiązującym prawem (w tym dyrektywy UE) 5b. Struktura serwisowa gwarantująca realizację wymogów stawianych w niniejszej specyfikacji – należy podać wykaz serwisów i/lub serwisantów posiadających uprawnienia do obsługi serwisowej oferowanych urządzeń (należy podać dane teleadresowe, sposób kontaktu i liczbę osób serwisu własnego lub podwykonawcy posiadającego uprawnienia do tego typu działalności) 5c. Oświadczenie producenta lub Wykonawcy potwierdzające parametry techniczne załączone w załączniku nr 2 do projektu umowy. 5d. Potwierdzenie parametrów technicznych odpowiednimi skanami instrukcji obsługi lub ska-nami broszur w języku polskim UWAGA 1 – Zamawiający może wezwać potencjalnego wykonawcę do potwierdzenia parametrów technicznych UWAGA 2 – Zamawiający wymaga aby na potwierdzeniach parametrów technicznych znajdowały się odnośniki do konkretnego parametru z załącznika nr 2 do projektu umowy w następującej postaci: l.p. nr parametru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach