Przetargi.pl
Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dotyczącego realizacji projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej, zwanego dalej projektem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Działanie V.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala w Wieluniu, zgodnie zestawieniem granicznych parametrów technicznych będącym załącznikiem do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: ZADANIE Nr 1 - 5.500,00 zł ZADANIE Nr 2 - 3.300,00 zł ZADANIE Nr 3 - 2.500,00 zł ZADANIE Nr 4 - 1.800,00 zł ZADANIE Nr 5 - 1.600,00 zł ZADANIE Nr 6 - 1.600,00 zł ZADANIE Nr 7 - 800,00 zł ZADANIE Nr 8 - 850,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach