Przetargi.pl
Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby rehabilitacji dla Mazowieckiego Szpitala im. dr. Teodora Dunina w Rudce sp. z o.o.

Mazowiecki Szpital im. dr. Teodora Dunina w Rudce Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, Rudka, Aleja Teodora Dunina
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 757 43 43, , fax. 25 757 43 43
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital im. dr. Teodora Dunina w Rudce Sp. z o.o.
    Rudka, Aleja Teodora Dunina 1
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 25 757 43 43, , fax. 25 757 43 43
    REGON: 000290512
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby rehabilitacji dla Mazowieckiego Szpitala im. dr. Teodora Dunina w Rudce sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby rehabilitacji dla Mazowieckiego Szpitala im. dr. Teodora Dunina w Rudce sp. z o.o. z podziałem na 16 pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa : 1. aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające oferowane wyroby w tym medyczne do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz.211. Zamawiający wymaga odpowiednio dokumentów: deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, certyfikatu CE, wpisu lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych . 2. foldery, ulotki, prospekty, zdjęcia, instrukcje itp. - dokumenty należy zestawić w kolejności zgodnej z wykazem asortymentu podanym w formularzu asortymentowo-cenowym, na każdym dokumencie należy napisać pozycję oraz pakiet którego dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach