Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-242 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48223265353 , fax. +48223265834
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
ul. Ludwika Kondratowicza 8
03-242 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48223265353, fax. +48223265834
REGON: 14198346000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Zakładu Rehabilitacji i Fizykoterapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część nr 1 – Aparat do terapii uciskowej, 2) Część nr 2 – Wanna do masażu wirowego kończyn górnych, 3) Część nr 3 – Mobilne elektromiografy z elektrostymulacją wyzwalaną do rehabilitacji onkologicznej, 4) Część nr 4 – Robot rehabilitacyjno-diagnostyczny umożliwiający ćwiczenia w obrębie kończyn górnych, dolnych oraz tułowia do rehabilitacji onkologicznej, 5) Część nr 5 – Platforma stabilometryczna z oprogramowaniem, 6) Część nr 6 – Urządzenie z oporem elastycznym do terapii przedramienia i nadgarstka, 7) Część nr 7 – Urządzenie z oporem elastycznym do rehabilitacji barku, 8) Część nr 8 – Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych z oprogramowaniem, 9) Część nr 9 – Fotel do ćwiczeń oporowych kończyny dolnej do rehabilitacji onkologicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w łącznej wysokości: 6 850,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100): 1) Część nr 1 – 260,00 zł, 2) Część nr 2 – 700,00 zł, 3) Część nr 3 – 490,00 zł, 4) Część nr 4 – 2 360,00 zł, 5) Część nr 5 – 600,00 zł, 6) Część nr 6 – 420,00 zł, 7) Część nr 7 – 410,00 zł. 8) Część nr 8 – 900,00 zł, 9) Część nr 9 – 710,00 zł,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów innych niż wymagane w pkt. 10.1-10.7 SIWZ: 10.8 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 10.9 Wypełniona specyfikacja asortymentowo - cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz wypełniony i podpisany załączniki nr 5A – parametry techniczne, załącznik nr 7 – czas dostaw, załącznik nr 8 – okres gwarancji, oraz 8A – warunki serwisu pogwarancyjnego odpowiednio na część na którą składana jest oferta. 10.10 Dowód wniesienia wadium. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 24 miesięcy - powtórzenie 3
Dodano: 2023-12-04 - Zakup urządzenia do terapii rezonansem stochastycznym – 2 szt.
Dodano: 2023-11-13 - Zakupu narzędzi systemu chirurgicznego daVinci X
Dodano: 2023-07-04 - zakup myjni- dezynfektora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Dodano: 2023-06-16 - Zakup aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-02 - ZP-8-2022 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa środków kontrastowych do badań diagnostyki obrazowej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia
Dodano: 2022-07-12 - Zakup folii 5 sztuk oraz taśmy lakierniczej 5 sztuk.
Dodano: 2021-08-24 - CI-Ca Dializat, 4% Citrate solution
Dodano: 2021-05-27 - Azom
Dodano: 2021-05-27