Przetargi.pl
Zakup sprzętu elektronicznego, wyposażenia kuchni, wyposażenia gabinetu pielęgniarki oraz wyposażenia różnego do Żłobka Gminnego w Krobi wraz z montażem w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu elektronicznego, wyposażenia kuchni, wyposażenia gabinetu pielęgniarki oraz wyposażenia różnego do Żłobka Gminnego w Krobi wraz z montażem w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu elektronicznego, wyposażenia kuchni, wyposażenia gabinetu pielęgniarki oraz wyposażenia różnego do Żłobka Gminnego w Krobi wraz z montażem w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi”. Zamówienie obejmuje 4 części: CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY CZĘŚĆ 2 – WYPOSAŻENIE KUCHNI CZĘŚĆ 3 – WYPOSAŻENIE GABINETU PIELĘGNIARKI CZĘŚĆ 4 – WYPOSAŻENIE RÓŻNE 2. Projekt realizowany jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19. 3. Wykonawca zakupi i dostarczy przedmiot zamówienia do żłobka gminnego w Krobi ul. Powstańców Wielkopolskich 103b, 63-840 Krobia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 8.1 do nr 8.4 do SIWZ. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę będzie podstawą do wystawienia faktury. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres: CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY - 24 MIESIĘCY CZĘŚĆ 2 – WYPOSAŻENIE KUCHNI - 24 MIESIĘCY CZĘŚĆ 3 – WYPOSAŻENIE GABINETU PIELĘGNIARKI - 24 MIESIĘCY CZĘŚĆ 4 – WYPOSAŻENIE RÓŻNE - 24 MIESIĘCY 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną i więcej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Oświadczenie RODO – załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach