Przetargi.pl
Zakup sprzętu do zimowego utrzymania dróg w podziale na zadania

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25-602 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72
    25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 12757400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szdw-kielce.logintrade.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu do zimowego utrzymania dróg w podziale na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu do zimowego utrzymania dróg” w podziale na zadania: Zadanie Nr 1 – Dostawa i obsługa gwarancyjna 1 sztuki piaskarki wraz z pługiem do utrzymania chodników do OD Łopuszno Zadanie Nr 2 - Dostawa i obsługa gwarancyjna 1 sztuki piaskarki wraz z pługiem do utrzymania chodników do OD Nowa Słupia. Zadanie Nr 3 - Dostawa i obsługa gwarancyjna 1 sztuki piaskarki wraz z pługami do utrzymania chodników do OD Tempoczów. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i obsługa gwarancyjna fabrycznie nowych: - 3 sztuk piaskarek wraz z pługami do utrzymania chodników w podziale na zadania częściowe. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej oraz wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - na zadanie nr 1: 800,00 PLN, - na zadanie nr 2: 800,00 PLN, - na zadanie nr 3: 800,00 PLN,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach