Gmina Żarnów ogłasza przetarg
- Adres: 26-330 Żarnów, ul. Opoczyńska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7577055 , fax. 044 7577057
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
ul. Opoczyńska 5 5
26-330 Żarnów, woj. łódzkie
tel. 044 7577055, fax. 044 7577057
REGON: 59064784200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.tensoft.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu do utrzymania zieleni na terenie gminy Żarnów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sprzedaż nowego sprzętu do utrzymania zieleni na terenie gminy Żarnów tj.: 1. ciągnik 82 KM, przedni tuz, 6 wyjść hydrauliki zewnętrznej + obciążniki przednie Szt.1; 2. przyczepa samowyładowcza 2 osiowa o ładowności 8 t Szt.1; 3.kosiarka bijakowa wysięgnikowa Szt.1; 4.pług odśnieżny 2800 na kołach podporowych Szt.1. Całość zgodnie z opracowaną Specyfikacją Techniczną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 290000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 zł 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków. 5.2.Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 6.1 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, 2. dokumenty wymienione w pkt 6.1.2 niniejszej specyfikacji, 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 5.1: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał.2 do SIWZ, 2. oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym, przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 zł , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zarnow.tensoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną