Przetargi.pl
„Zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych w zakresie całorocznego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu”

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 740-21-49, 740-22-17 , fax. (085) 740-22-19
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
    Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
    15-522 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19
    REGON: 50668101000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych w zakresie całorocznego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych w zakresie całorocznego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu: Ciągnik komunalny – 1 szt., PŁUG ODŚNIEŻNY – 1 szt.,Zamiatarka – 1 szt., Posypywarka soli i piasku – 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (jeśli warunki udziału zostały określone w pkt 5) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 1 do SIWZ). 11.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 15.25. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum): 15.25.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty); 15.25.2. Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną); 15.25.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem; 15.25.4. Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 15.25.5. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 15.1. Na ofertę składają się: 15.1.1. wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym sporządzony wg wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ; 15.1.2. informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty; 15.1.3. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7 SIWZ; 15.1.4. oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert odnośnie kryteriów- na formularzu oferty; 15.1.5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach