Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 740-21-49, 740-22-17 , fax. (085) 740-22-19
- Data zamieszczenia: 2019-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
15-522 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19
REGON: 50668101000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych w zakresie całorocznego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych w zakresie całorocznego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu: Ciągnik komunalny – 1 szt., PŁUG ODŚNIEŻNY – 1 szt.,Zamiatarka – 1 szt., Posypywarka soli i piasku – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (jeśli warunki udziału zostały określone w pkt 5) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 1 do SIWZ). 11.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 15.25. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum): 15.25.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty); 15.25.2. Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną); 15.25.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem; 15.25.4. Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 15.25.5. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 15.1. Na ofertę składają się: 15.1.1. wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym sporządzony wg wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ; 15.1.2. informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty; 15.1.3. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7 SIWZ; 15.1.4. oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert odnośnie kryteriów- na formularzu oferty; 15.1.5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
Dodano: 2024-04-03 - „Zakup urządzeń i narzędzi do pielęgnacji terenów zielonych ”
Dodano: 2023-09-29 - Zakup urządzeń do czyszczenia i konserwacji sieci kanalizacyjnej
Dodano: 2023-07-17 - Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Trzcianne wraz z wyposażeniem niezbędnym do obsługi
Dodano: 2023-03-23 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika na potrzeby Targowiska Miejskiego w Białymstoku wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2022-12-14 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika na potrzeby Targowiska Miejskiego w Białymstoku wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2022-11-09 - Zakup ciągnika rolniczego (ciągnika specjalistycznego) z osprzętem do wycinania i mulczowania zakrzaczeń na potrzeby PZD w Sokółce
Dodano: 2022-07-20 - Dostawa ciągnika rolniczego
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby dydaktyczne ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce.
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego na potrzeby Gminy Stawiski
Dodano: 2020-10-23