Przetargi.pl
Zakup sprzętu do ratownictwa technicznego i wodnego na potrzeby działania jednostek: OSP Kopki, OSP Rudnik nad Sanem oraz OSP Przędzel

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu do ratownictwa technicznego i wodnego na potrzeby działania jednostek: OSP Kopki, OSP Rudnik nad Sanem oraz OSP Przędzel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do ratownictwa technicznego (drogowego) i wodnego na potrzeby działania jednostek: OSP Kopki, OSP Rudnik nad Sanem oraz OSP Przędzel. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie dowolną ilość części zamówienia. Wszelkie zapisy s.i.w.z. odnoszą się analogicznie do części zamówienia jak i do ofert częściowych. Częściami w przedmiotowym zamówieniu są: 1) Część 1 – „Zakup sprzętu do ratownictwa technicznego (drogowego) dla OSP Kopki”. Zakres dostawy: a) nożyco - rozpieracz (akumulatorowy), b) rozpieracz kolumnowy (akumulatorowy), c) agregat prądotwórczy. Szczegółowy opis głównych parametrów technicznych znajduje się w Załączniku nr 6. 2) Część 2 – „Zakup sprzętu do ratownictwa wodnego dla OSP Rudnik nad Sanem”. Zakres dostawy: a) łódź ratownicza z polietylenu, b) przyczepa podłodziowa z hamulcem, c) silnik, d) echosonda. Szczegółowy opis głównych parametrów technicznych znajduje się w Załączniku nr 7. 3) Część 3 – „Zakup sprzętu do ratownictwa technicznego (drogowego) dla OSP Przędzel”. Zakres dostawy: a) agregat hydrauliczny, b) rozpieracz ramieniowy, c) nożyce hydrauliczne, d) rozpieracz cylindryczny. Szczegółowy opis głównych parametrów technicznych znajduje się w Załączniku nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 5; 7) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy według wzoru z Załącznika nr 6, 7 lub 8, w zależności od Części, na którą Wykonawcą składa ofertę (należy wycenić wszystkie elementy w danym formularzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach