Zespół Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach ogłasza przetarg
- Adres: 88330 Gębice,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 155 960 , fax. 52 3155960 wew. 139
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach
88330 Gębice, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 155 960, fax. 52 3155960 wew. 139
REGON: 9467900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup sprzętu diagnostycznego do szkolnej pracowni pojazdów samochodowych w Zespole Szkół w Bielicach" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu diagnostycznego do pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych wraz z uruchomieniem i szkoleniem. Zakup obejmuje : 1) samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem ( 1 kpl ): - bezprzewodowy do diagnostyki silników benzynowych oraz diesla, - wyposażony w komunikację bezprzewodową, - automatyczne wyszukiwanie modułu, - test komunikacji radiowej za pomocą zintegrowanego nadajnika sygnałów, - uniwersalne zastosowanie w pojazdach osobowych i ciężarowych, poprzez fabryczne gniazdo OBD, - współpracuje z komputerem typu PC, - funkcje kasowania inspekcji serwisowych, cofania zacisków, obsługa filtra DPF, obsługa TPMS, kodowanie wtrysków, - możliwość wydruku parametrów i błędów, - złącza do wielu modeli pojazdów. 2) stół probierczy do kontroli działania alternatorów i rozruszników zarówno samochodów ciężarowych, jak i osobowych ( 1 szt.) : - oprogramowanie zawierające bazę danych alternatorów i rozruszników, - zasilany z sieci 230 V lub 400 V, - płynna regulacja obciążenia, - napęd za pomocą pasków klinowych wieloklinowych, - moc testowanych rozruszników do 4 kW, - zabezpieczenie przed zwarciem, - dokładność pomiaru napięcia 0,1 V , - obciążenie alternatora do 100 A. Zakup realizowany jest w ramach projektu Nr RPKP.06.03.02-04-0011/16 pod nazwą " Doposażenie bazy zawodowej szkół Powiatu Mogileńskiego – ZS w Bielicach " współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałania 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Wymagania dla zamówienia. 1) Dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do Zespołu Szkół w Bielicach w dniach roboczych w godzinach od 7:00 do 15:00 , dokonać jego uruchomienia i przeszkolenia osób. 3) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny oraz udzieli stosownych gwarancji. 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć produkty o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty (np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inne dokumenty), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą zestawu do badania inhalatorów – impaktora nowej generacji
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa termocyklera z doposażeniem
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa termocyklera z doposażeniem
Dodano: 2020-04-23 - DOSTAWĘ APARATU DO INKUBACJI KRWI I INNYCH PŁYNÓW USTROJOWYCH
Dodano: 2020-04-07 - Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2020-03-18 - Dostawa i montaż tympanometru
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa zestawu do rehabilitacji kardiologicznej
Dodano: 2019-10-24 - Dostawa zestawu do rehabilitacji kardiologicznej
Dodano: 2019-09-16