Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7658555 , fax. 071 7658425
- Data zamieszczenia: 2012-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109 109
51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7658555, fax. 071 7658425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 42/PN/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w tym między innymi: niszczarek dokumentów w ogólnej ilości 22szt, laminatorów, nitownic, tablic suchościeralnych, ekranów, bindownic, gilotyn do papieru i flipachardu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.
Dodano: 2016-02-26 - ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Dodano: 2016-02-17