Przetargi.pl
Zakup sprzętu biurowego i multimedialnego dla różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu biurowego i multimedialnego dla różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup sprzętu biurowego i multimedialnego dla różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części: CZĘŚĆ NR 1: Zakup aparatów telefonicznych dla Collegium Medicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: Zakup drukarki dla Collegium Medicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3: Zakup ekranu projekcyjnego dla Collegium Medicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. CZĘŚĆ NR 4: Zakup rzutnika multimedialnego dla Collegium Medicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. CZĘŚĆ NR 5: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Collegium Medicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ. CZĘŚĆ NR 6: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Anatomicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. CZĘŚĆ NR 7: Zakup aparatów telefonicznych dla Anatomicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. CZĘŚĆ NR 8: Zakup rzutnika multimedialnego i ekranu projekcyjnego dla Anatomicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ. CZĘŚĆ NR 9: Zakup telewizora, aparatu telefonicznego i projektora multimedialnego dla Biura Projektów Strategicznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ. CZĘŚĆ NR 10: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki dla Biura Projektów Strategicznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ. CZĘŚĆ NR 11: Zakup wraz z instalacją systemu multimedialnego składającego się z tablicy interaktywnej, projektora multimedialnego i systemu nagłośnienia dla Instytutu Studiów Edukacyjnych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ. CZĘŚĆ NR 12: Zakup listew zasilających dla Collegium Medicum - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ. CZĘŚĆ NR 13: Zakup skanera płaskiego do fotografii i klisz dla Samodzielnej Katedry Biosystematyki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ. CZĘŚĆ NR 14: Zakup lustrzanki cyfrowej dla Samodzielnej Katedry Biosystematyki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY, POZA OŚWIADCZENIEM o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, O KTÓRYM MOWA W PKT. III.3) : 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ. 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. DOTYCZY WSZYSTKICH WYKONAWCÓW**: Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. **W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca zostanie wezwany przez Zamawiającego o pisemną informację dotyczącą aktualności dostarczonego oświadczenia. III. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: pełnomocnictwa* dla osoby/osób podpisującej umowę (jeśli uprawnienie tej/tych osób/osoby nie wynika z dokumentów dostarczonych Zamawiającemu w trakcie postępowania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach