Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3528810 , fax. 94 3528810
- Data zamieszczenia: 2014-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
ul. Gryfitów 8 8
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3528810, fax. 94 3528810
REGON: 33098087900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu - samochodu ciężarowego wraz z remonterem drogowym typu patcher - przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu przeznaczonego do naprawy nawierzchni drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego samochodu ciężarowego wraz z remonterem drogowym typu patcher przeznaczonego do naprawy nawierzchni drogowych. Sprzęt drogowy posłuży do likwidacji ubytków nawierzchni i dużych spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, które odpowiednio dozowanie i mieszane ze sobą w głowicy roboczej wbudowywane są pod ciśnieniem w miejsca uszkodzeń nawierzchni drogi. Przedmiot zamówienia winien spełniać podstawowe parametry zestawione poniżej. WYPOSAŻENIE SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO: -stan nowy, nieużywany; -samochód ciężarowy pod recykler; -ładowność od 10,5 do 13,0 ton; -dwie osie lub trzy osie (minimum typ 4x2 - 6 kół); -silnik diesel (paliwo ON); -wspomaganie układu kierownicy; -pojemność silnika w przedziale 6 000 cm3 - 10 000 cm3; -moc w zakresie 240-320 KM; -skrzynia biegów minimum 5 biegów przód + wsteczny; -układ hamulcowy z ABS; -kabina kierowcy minimum 2 osobowa z niezależnym ogrzewaniem; -koło zapasowe kompletne; -dostawa loco baza ZDP w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8; -gwarancja 24 miesiące; -serwis mobilny do trzech dni od daty zgłoszenia usterki. Dostarczony pojazd musi posiadać kompletne dokumenty konieczne do jego rejestracji lub może być zarejestrowany. WYPOSAŻENIE REMONTERA DROGOWEGO DO NAWIERZCHNI TYPU PACHER: -stan fabrycznie nowy; -silnik czterocylindrowy chłodzony wodą, napędzający dmuchawę i pompy hydrauliczne podawania emulsji i podajnika kruszywa wyposażony w licznik czasu pracy; -zbiornik na kruszywo dwukomorowy o łącznej pojemności co najmniej 4 m3; -podawanie kruszywa za pomocą dwóch podajników ślimakowych; -zbiornik na emulsję ocieplony o pojemności co najmniej 1100 l wyposażony w mechaniczny wskaźnik wypełnienia zbiornika oraz termostat dla kontroli utrzymania zadanej temperatury; -ogrzewanie emulsji w zbiorniku palnikiem olejowym z możliwością kontroli temperatury emulsji, z możliwością automatycznego włączenia podgrzewania emulsji oraz grzania w czasie dojazdu na miejsce pracy; -możliwość pracy na bazie dwóch frakcji; -dmuchawa; -pompa do emulsji z płaszczem wodnym napędzana hydraulicznie (umożliwiająca wstępne podgrzanie emulsji); -ciężar roboczy do 10,5 tony; -instalacja cyrkulacji emulsji dla skrócenia czasu podgrzewania; -głowica z dyszami mieszającymi podająca grys, bitum i powietrze; -głowica podgrzewana; -instalacja emulsji zabezpieczona podgrzewanym filtrem emulsji; -sterowanie wszystkimi funkcjami z miejsca obsługi (dźwignie sterujące zlokalizowane przy głowicy mieszającej); -ramię robocze o zasięgu i o promieniu co najmniej 3,5 - 4,5 m zamontowane z przodu samochodu; -ramię robocze połączone z remonterem drogowym za pomocą szybkozłączy; -nogi odstawcze umożliwiające bezproblemowy demontaż remontera, bez użycia dźwigu; -światła ostrzegawcze zamontowane z tyłu remontera (strzała lewa i prawa); -system redukcji powietrza umożliwiający redukcje prędkości podawanego grysu włączany i wyłączany pneumatycznie; -ogrzewanie płaszczowe pompy emulsji, filtra emulsji i zespołu dysz wysięgnika; -rama pośrednia umożliwiająca posadowienie remontera na ramie samochodu ciężarowego; -montaż ramy pośredniej i remontera na samochodzie ciężarowym; -zademonstrowanie obsługi urządzenia w siedzibie zamawiającego; -gwarancja 24 miesiące; -serwis mobilny do trzech dni od daty zgłoszenia usterki; -instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim; Miejsce dostawy: baza Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank BGŻ S.A. Oddział w Kołobrzegu Nr rachunku: 17 2030 0045 1110 0000 0185 6670; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ) 2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt 14.1.SIWZ. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 14 SIWZ, w formie lub formach, o których mowa w pkt 14.2. SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 4.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: -upłynie termin związania ofertą; -zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; -Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: -odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; -nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną