Przetargi.pl
Zakup specjalistycznego środka transportu /śmieciarki/ do wywozu nieczystości stałych do obsługi Gminy Rakszawa

Gmina Rakszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-111 Rakszawa, Rakszawa 506
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2261281 , fax. 017 2261677
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rakszawa
    Rakszawa 506 506
    37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2261281, fax. 017 2261677
    REGON: 69058182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup specjalistycznego środka transportu /śmieciarki/ do wywozu nieczystości stałych do obsługi Gminy Rakszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup specjalistycznego środka transportu /śmieciarki/ do wywozu nieczystości stałych do obsługi Gminy Rakszawa; Poj. skrzynki ładunkowej ok. 6-7 m3, pojemność obsługiwanych pojemników od 110 do 360 litrów, szerokość pojazdu max. 2200 mm, wysokość do 2820 mm, długość do 6700 mm, silnik o mocy nie mniejszej niż 130 KM (norma emisji spalin co najmniej EURO 4, urzadzenie załadowcze boczne prawe przystosowane do załadunku pojemników od 110 do 360 litrów, masa przewożonych odpadów min. 2300 kg, pojazd dostosowany do ciagniecia przyczepy lekkiej, kabina pojazdu min. 3 miejsca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia : tj. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, - spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oferty i załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą wyboru spełnia - nie spełnia - , na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia -w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 musi spełniać każdy. Do oferty składanej przez wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem pkt.4.5. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 4.3, zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców . Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do uzyskania wyjaśnień odnośnie złożonej oferty, udostępnienia pojazdu celem dokonania oględzin samochodu , i dokonania próby sprawności pojazdu i urządzeń oraz do wglądu w wszelką dokumentację wozu przed rozstrzygnięciem oferty celem potwierdzenia zgodności stanu faktycznego i treści złożonej oferty . Oferty , w przypadku których nie będzie możliwości stwierdzenia spełniania zgodności treści oferty ze stanem faktycznym zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 5. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną-e- w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 5.2 . Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 5. 3 Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako -tajne- jeżeli takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. Dokumenty wyszczególnione powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rakszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach