Przetargi.pl
Zakup specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do zbiórki i transportu odpadow komunalnych

Zakład Gospodarki Komunalnej w Rozogach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, Wojciecha Kętrzyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7226061, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rozogach Sp. z o.o.
    Wojciecha Kętrzyńskiego 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7226061, , fax. -
    REGON: 36574826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkrozogi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna Spolka Komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do zbiórki i transportu odpadow komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do zbiórki i transportu odpadów komunalnych. Określenie wybranych parametrów technicznych: Podwozie samochodu: 1) Samochód ciężarowy używany, bezwypadkowy 2) Pojazd sprawny technicznie, przegląd techniczny ważny min. 9 m-cy na dzień złożenia oferty 3) Pojazd zarejestrowany na terytorium Polski 4) Rok produkcji 2011 lub młodszy 5) Ilość miejsc siedzących 3 6) Przebieg pojazdu – do 150.000 km (na dzień złożenia oferty) 7) Silnik wysokoprężny diesel z zapłonem samoczynnym o mocy w przedziale 250 – 330 KM, 8) Pojemność silnika w przedziale 6.500 – 7.300 cm3 9) Norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa 10) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu w przedziale 17.500 – 18.500 kg 11) Ładowność pojazdu w przedziale 5.500 – 6500 kg 12) Napęd 4 x 2, tylna oś wyposażona w koła bliźniacze 13) Zużycie opon – max do 10 % w odniesieniu do stanu nowych 14) Układ hamulcowy pneumatyczny + ABS 15) Zużycie klocków hamulcowych nie więcej jak 20 % 16) Układ kierowniczy lewostronny, ze wspomaganiem hydraulicznym 17) Skrzynia biegów automatyczna 18) Udokumentowana wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów łącznie z filtrami w okresie nie dłuższym jak 4 miesiące licząc od dnia złożenia oferty (faktura serwisu, faktura zakupu) 19) Zawieszenie pneumatyczne przód i tył 20) Długość pojazdu – max 800 cm (nie uwzględniając stopni dla obsługi załadunku) 21) Fartuchy przeciw błotne przód i tył 22) Siedzenie kierowcy pneumatyczne z obiciem materiałowym zmywalnym (materiał skóropodobny) 23) Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa 24) Radio 25) Klimatyzacja 26) Tachograf z ważną legalizacją 27) Lusterka zewnętrzne ogrzewane 28) Akustyczny sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego 29) System bezpieczeństwa cofania: kamera + monitor w kabinie 30) Światła ostrzegawcze „migające” 2 szt. (przód i tył) 31) Pasy wyznaczające kontury pojazdu zgodnie z wytycznymi i przepisami ruchu drogowego 32) Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy 33) Oznakowanie pojazdu tablicą „ODPADY”, zgodnie z obowiązującymi przepisami 34) Pojazd, w tym podwozie i zabudowa z lakierem fabrycznym – dopuszcza się zaprawki, malowane felgi, oraz malowane niewielkie elementy pojazdu w ramach bieżącej konserwacji. Zabudowa śmieciarki - dwukomorowa 1) Zabudowa – o pojemności łącznej dwóch komór w przedziale 13 – 14 m3, w podziale zbliżonym do wartości 2/3 i 1/3 2) Zabudowa sprawna technicznie 3) Rok produkcji zabudowy – 2011 i młodsza 4) Zasyp belkowy niski z możliwością obsługi pojemników 60 – 1.100 l w systemie grzebieniowym 5) Konstrukcja odwłoka, w tym jego mocowanie w stanie fabrycznym – brak uszkodzeń, przełamań i zmian elementów konstrukcyjnych. 6) Odwłok w stanie sprawnym technicznie - nie występuje konieczność wykonania napraw elementów zużywających się w związku z eksploatacją, w tym również w celu wyeliminowania luzów na tulejach, sworzniach itp. 7) Ślizgacze w pełni sprawne, w stopniu zużycia max do 20% 8) Stan instalacji hydraulicznej – bez widocznych uszkodzeń i przecieków, 9) Konstrukcja zabudowy o przekroju owalnym (obłym) 10) Podłoga płaska 11) Zastawa na małej komorze zapobiegająca wysypywaniu się śmieci jednocześnie z 2 komór po otwarciu odwłoka 12) Prasa hydrauliczna ze zgniotem liniowym systemu prasowania 13) Siła zgniotu hydraulicznego min. 5:1 14) Wysyp mechaniczny 15) Sterowanie prasą z tyłu pojazdu 16) 2 stopnie dla osób obsługujący załadunek (z tyłu pojazdu po lewej i prawej stronie) 17) Uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni 18) Układ „awaryjny stop” po obu stronach kosza zasypowego Gwarancja i dostawa pojazdu 1) Dostawca gwarantuje 100 % sprawność całości oferowanego używanego pojazdu o przebiegu zgodnym ze stanem faktycznym i ze wskazaniem licznika 2) Gwarancja – min 1 miesiąc licząc od dnia przekazania protokołem pojazdu dla Zamawiającego 3) Wady pojazdu, które ujawnią się w okresie gwarancji, Oferent zapewnia ich usunięcie w terminie nieprzekraczającym 14 dni licząc od dnia zgłoszenia w formie telefonicznej lub elektronicznej 4) Koszty wynikające z napraw gwarancyjnych, w tym koszty dojazdu, transportu pojazdu obciążają Oferenta. 5) Okres obejmujący czas naprawy – przedłuża okres gwarancyjny. 6) Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego 7) Pojazd ubezpieczony w dniu dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty; 2) zaakceptowany podpisem wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach