Przetargi.pl
Zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy spełniającego następujące wymania: 1) pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, 2) pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2, 3) pojazd powinien spełniać minimalne „Wymagania techniczno – użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej”, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.), 4) posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez polską jednostkę certyfikującą. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub o lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub o lepszych parametrach jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące stosowania klauzul społecznych. 1) Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 9 Pzp, w związku z art. 29 ust. 4 Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przy realizacji zamówienia zatrudnić co najmniej jedną osobę niepełnosprawną (na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy – Kodeks pracy), o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., poz. 721, z późn. zm.). 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia w/w osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia w zakresie rzeczywistego udziału osoby niepełnosprawnej przy wykonaniu zamówienia, w szczególności poprzez żądanie od Wykonawcy dowodów potwierdzających zatrudnienie oraz niepełnosprawność osoby niepełnosprawnej, dodatkowych informacji lub weryfikacji tożsamości osoby zatrudnionej. 4) W celu udokumentowania zatrudnienia osoby niepełnosprawnej Wykonawca będzie zobowiązany: a) w terminie 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawić Zamawiającemu kopię dowodu zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (umowa) oraz dokumenty potwierdzające niepełnosprawność tej osoby (dokumenty winny być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), b) w trakcie trwania umowy niezwłocznie informować Zamawiającego o ewentualnych zmianach w zatrudnianiu osoby niepełnosprawnej, przedkładając dokumenty jak w lit. a) 5) Sankcje z tytułu nie spełnienia w/w wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, zamieszczonych w SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 5 „Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów”, Działanie 5.4 „Zapobieganie i zarzadzanie ryzykiem”, Poddziałanie 5.4.1. „Bezpieczeństwo Warmii i Mazur” i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł. ( piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach