Przetargi.pl
Zakup śmieciarki na potrzeby zbiórki i przewozu odpadów komunalnych w Gminie Grajewo.

Urząd Gminy Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Komunalna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 272 30 00 , fax. 086 272 25 22
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grajewo
    ul. Komunalna 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 272 30 00, fax. 086 272 25 22
    REGON: 45000539700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-grajewo@pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup śmieciarki na potrzeby zbiórki i przewozu odpadów komunalnych w Gminie Grajewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa samochodu - śmieciarki do zbierania odpadów. Musi spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: Kolor pojazdu: RAL 2003 (pomarańczowy); Silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin EURO 5; Pojemność silnika: do 6,5 l, o mocy minimum 255 KM; Rozstaw osi: 3.800 - 4.000 mm; Ręczna skrzynia biegów; Ogumienie: oś przód i tył wymiar: 315 x 80 x 22,5 (opony tył: profil błotno-śniegowy),osłony nakrętek kół; Kabina ze wzmocnionym zawieszeniem; szer. zewn. min. 2.100 mm, dł. zewn. min. 1.800 mm; Stalowy zderzak; Wywietrznik dachowy kabiny; Wydech spalin do góry za kabiną; Stalowy zbiornik paliwa o pojemności min. 200 l., zamykany korek wlewu paliwa; Układ kierowniczy ze wspomaganiem; Układ hamulcowy pneumatyczny wraz z osuszaczem powietrza; Podgrzewacz paliwa; Przetwornica napięcia 24/12 V, 15 A; Siatka ochronna na reflektory, halogeny górne dachowe; Belka dachowa z lampami ostrzegawczymi i z miejscem na nazwę firmy; Podnośnik samochodowy 12 t, klucz do kół, zestaw narzędzi, klin luzem w kabinie, wąż do pompowania kół, długość min. 10 m; Zabudowa - śmieciarka: Kolor: RAL 2003 (pomarańczowy); Skrzyniowa z urządzeniem załadowczym hydraulicznym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów; Siłowniki napędowe prasy zagęszczającej umieszczone na zewnątrz; Pojemność skrzyni ładunkowej: 14 - 16 m3; Obsługa pojemników SM-110 l., SM-1100 l.; Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy; Wanna odwłoka wykonana z jednej części blachy o podwyższonej wytrzymałości; Skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym; Sterowanie urządzeniem zsypowym za pomocą jednej dźwigni; Uchylne stopnie tył z zabezpieczeniem - zajęty stopień musi uniemożliwiać jazdę pojazdu do tyłu, jazda do przodu z maksymalna prędkością do 30 km/h; Kamera z mikrofonem nad odwłokiem tylnym z monitorem i głośnikiem w kabinie kierowcy; Akustyczny sygnał ostrzegawczy podczas jazdy w tył i przy zamykaniu części tylnej; Drzwi kontrolne 70 x 60 cm, po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy; Czerwono-białe znaki ostrzegawcze według DIN 30710. Osprzęt: Czołownica przednia wraz z pługiem przednim dzielonym z okładnicą stalową oraz z lemieszem z wysoko wytrzymałej gumy - sterowany pneumatycznie. Gwarancja: min. 24 miesiące. 2. Inne wymagania stawiane Wykonawcy w związku z realizacją zamówienia: 1. Pojazd musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2010), nie może być wcześniej eksploatowany i nie może być przedmiotem testów. Nie może być wyprodukowany w krótkiej, prototypowej serii. Musi bezwzględnie posiadać certyfikaty zgodności z normami CE, wytycznymi 89/392 EWG, spełniać normy bezpieczeństwa wg kodeksu drogowego i wymagania EN 1501-1. 2. Zamawiający wymaga, aby do przedmiotu zamówienia były dostępne na terenie Polski wszystkie części zamienne, oleje i płyny techniczne, a najbliższy autoryzowany serwis producenta był oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 100 km. 3. W dniu odbioru pojazdu Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną pojazdu w języku polskim. 4. W dniu odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy pojazd na teren GZK w Wierzbowie własnym staraniem i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2) Wykonawca musi posiadać zarejestrowaną działalność w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. 3) W okresie ostatnich trzech lat wykonali przynajmniej jedno zamówienie na dostawę podobnego pojazdu, o wartości i rodzaju zbliżonym do niniejszego postępowania. Przez zamówienie zbliżone do niniejszego, Zamawiający rozumie jednorazową dostawę podobnego rodzaju i typu o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek ten musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. 4) Spełniają warunki udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, opisane w rozdz. VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Kompletny i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1, 2) Aktualny (zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokument potwierdzający wykonanie w ostatnich 3 latach przynajmniej jednego zamówienia na dostawę podobnego pojazdu, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN i rodzaju zbliżonym do niniejszego postępowania, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7) Wykaz punktów serwisowych (lub producenta).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-grajewo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach