Nadleśnictwo Świdnica ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Sikorskiego 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8522333, 8522493 , fax. 074 6404390
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Świdnica
ul. Sikorskiego 11 11
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8522333, 8522493, fax. 074 6404390
REGON: 93102410300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup siatki do grodzenia upraw leśnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Siatka do grodzenia upraw leśnych - 5400 mb, symbol: AS 200/22/15 S przeznaczenie siatki: ochrona upraw jodłowych przed zwierzyną charakterystyka techniczna: Siatka wykonana z drutów o zwiększonej wytrzymałości na rozciąganie (drut stalowy pokryty warstwą cynku), zapewniających przez cały okres użytkowania minimalną wytrzymałość na rozciąganie: - pojedynczych drutów poziomych skrajnych - 7175 N (731 kg) - pojedynczych drutów wewnętrznych poziomych - 5422 N (533 kg) Wiązania siatek - węzły powinny zapewnić pewne połączenie konstrukcji siatki. Wysokość siatki: 200 cm Rozstaw drutów pionowych: 15 cm Liczba drutów poziomych: 22 szt. Średnica drutów na górze i dole (skrajnych): 3,0 mm Średnica drutów poprzecznych i podłużnych (pozostałych): 2,5 mm Powłoka cynkowa: 245 g/m2 czas eksploatacji: Okres gwarancji minimum 10 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 284131001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy jw. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanych z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ) b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru, załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) - uprawomocnione opłatą skarbową, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) oświadczenie złożone w trybie art. 44 Pzp potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wzór - załącznik nr 2 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin w roku 2013 przetarg trzeci
Dodano: 2013-10-23 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin w roku 2013 przetarg drugi
Dodano: 2013-03-07 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin w roku 2013
Dodano: 2013-01-22 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin w roku 2012 przetarg II
Dodano: 2012-07-26 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin w roku 2012
Dodano: 2012-02-15 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin w roku 2011 przetarg II
Dodano: 2011-09-13 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin przetarg II
Dodano: 2010-08-13 - Dostawa siatki leśnej dla Nadleśnictwa Lubin
Dodano: 2010-03-10