Przetargi.pl
Zakup serwerów na potrzeby wdrożenia nowych usług w UMiG we Wrześni w zakresie e-administracji

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wrzesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup serwerów na potrzeby wdrożenia nowych usług w UMiG we Wrześni w zakresie e-administracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, fabrycznie nowych serwerów, macierzy wraz z licencjami, zgodnych z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącymi załącznik A-C do SIWZ i do projektu umowy o zamówienie publiczne (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) serwer zarządzający (załącznik A) – 1 szt; 2) serwer węzłowy (załącznik B) – 2 szt; 3) macierz dyskowa (załącznik C) – 2 szt; 4) kable sieciowe, zasilające i wkładki do kart sieciowych i przełączników – 1 kpl; 5) Licencja - system operacyjny Windows Server Datacenter 2019 z licencją na min 36 rdzeni lub zgodnie z ilością rdzeni w zaoferowanym serwerze węzłowym + Software Assurance – 2 szt; 6) Licencje dostępowe do serwera GOV DEVICE CAL + Software Assurance – 250 szt; 7) Licencja na pulpit zdalny GOV USER CAL + Software Assurance – 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach