Przetargi.pl
Zakup serwerów i switchy

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-242 Rzeszów, ul. Partyzantów 1A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8620016, 8502630
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
    ul. Partyzantów 1A 1A
    35-242 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8620016, 8502630
    REGON: 69069262100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup serwerów i switchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Zakup serwerów szt 4 Część II: Zakup switchy szt 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne: 1. Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Wykonawca musi spełniać wymogi określone w niniejszej SIWZ. 4. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego). 4. Pełnomocnictwo przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 6. Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (wg Załącznika Nr 3); 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Certyfikat ISO 9001 dla producenta serwera. Serwer musi posiadać certyfikat zgodności z systemami operacyjnymi: Microsoft Windows 2003 Server, Novell Suse Linux Enterprise Server 10, Red Hat Linux Enterprise. 9. Oświadczenie gwarancyjne producenta Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2006r. z Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), oświadczenia i dokumenty określone w Roz. IV punk. I 6 i 7 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie zobowiązani są oni ponadto przedłożyć umowę regulującą ich współpracę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/up/pup_rz/se_zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach