Przetargi.pl
Zakup samochodu ze skrzynią samowyładowczą o masie całkowitej do 3,5 t

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7523082/83
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej
    Al. Jana Pawła II 95 95
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7523082/83
    REGON: 43102947000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu ze skrzynią samowyładowczą o masie całkowitej do 3,5 t
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu ze skrzynią samowyładowczą o masie całkowitej do 3,5 t 1. Samochód musi spełniać n/w wymagania:1) podwozie samowyładowcze, koła bliźniacze z tyłu, dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t, 2)silnik wysokoprężny o pojemności 2800 cm3 - 3000 cm3, 3) rok produkcji - 2003 r. lub nowszy, 4) skrzynia ładunkowa otwarta, samowyładowcza (wywrotka), trójstronny wywrót, burty aluminiowe lub stalowe otwierane, 5) kabina podwójna, min. 5 - miejscowa (kierowca + min. czterech pasażerów), 6) ABS, 7) skrzynia biegów mechaniczna, pięciobiegowa, bieg wsteczny, 8) zbiornik paliwa - min. 70 litrów, wlew zamykany na klucz, 9) lusterka wsteczne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, oświetlenie zewnętrzne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz inne elementy wyposażenia wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, 10) wyposażenie standardowe pojazdu, tj. koło zapasowe, podnośnik, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy z lampą, klucz do kół, 11) hak holowniczy, 12) dywaniki podłogowe gumowe, 13) bezwypadkowy, 14) ważny przegląd techniczny, 15) spełnia wymogi do rejestracji. 2. Wymagania dodatkowe: 1) dostawa kompletnego pojazdu wraz z niezbędnymi dokumentami tj. dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem oraz książka pojazdu, do siedziby Obwodu Drogowego w m. Jaszczów. 2) udzielenie min. 6 miesięcznego okresu gwarancji na cały samochód bez limitu kilometrów, UWAGA! Zamawiający ma prawo przy odbiorze przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy i w obecności przedstawiciela Wykonawcy, oferowany pojazd skierować na przegląd techniczny w niezależnej stacji diagnostycznej wybranej przez Zamawiającego. Od pozytywnego wyniku w/w badania uzależniony jest skuteczny odbiór przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341423007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. zestaw oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. zaakceptowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rok produkcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpleczna.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach