Przetargi.pl
Zakup samochodu strażackiego ratowniczo- gaśniczego typu ciężkiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy.

Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 36123 Lipnica,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 274 508 , fax. 172 274 508
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnicy
    36123 Lipnica, woj. podkarpackie
    tel. 172 274 508, fax. 172 274 508
    REGON: 83045630600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzikowiec.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu strażackiego ratowniczo- gaśniczego typu ciężkiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup samochodu strażackiego ratowniczo- gaśniczego typu ciężkiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy ”. 3.2. Minimalne wymagania techniczne pojazdu: 1. samochód fabrycznie nowy ( rok produkcji nie starszy niż 2017); 2. samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 300 KM; 3. samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin - min. Euro 6, w technologii selektywnej redukcji katalitycznej – SCR; 4. samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym 6x6 – uterenowiony na pojedynczym ogumieniu wszystkich osi z blokadami mechanizmów różnicowych osi przedniej i tylnej oraz mechanizmu różnicowego międzyosiowego; 5. zbiornik wody o pojemności min. 5000 litrów wody, wykonany z materiałów kompozytowych / stali nierdzewnej; 6. zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody; 7. wyposażony w działko wodno-pianowe o regulacji wydajności, podnoszone mechanicznie na czas pracy; 8. wyposażony w linie szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m na zwijadle; 9. wyposażony w min. 4 sztuki zraszaczy zasilanych autopompą; 10. wyposażony w sterowany za pomocą pilota przewodowego pneumatyczny maszt oświetleniowy, najaśnice LED; 11. wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym zamontowaną z przodu pojazdu. 12. autopompą dwuzakresowa 13. kabina 1+1+4 zintegrowana , jednomodułowa, czterodrzwiowa. 14. Dostawa dodatkowego wyposażenia, zgodnie z zał. nr 1a. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1a do SIWZ - OPZ. 3.4. Pojazd zabudowany i wyposażony: 1) pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r. ( tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji lub odpisem decyzji zwalniającej pojazd z homologacji. 2) pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85, poz. 553, ze zm.). 3) pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. Nr 165 z dnia 02 sierpnia 2011 r.). 4) pojazd musi spełniać normy PN EN 1846-1 i PN EN 1846-2 oraz standardy CNBOP. 3.5.Wykonawca na dostarczony samochód wraz z zamontowanymi urządzeniami udzieli gwarancji i rękojmi nie krótszej niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru i przekazania pojazdu Zamawiającemu. 3.7. Równoważność materiałów i urządzeń. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia lub załączniki do SIWZ zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, aprobaty , specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowa-nie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacją dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od załażonych w/w dokumentach . Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne para-metry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia ofero-wane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia spełniają wymaga-nia Zamawiającego. 4.0. Zadanie finansowane jest ze środków Państwowej Straży Pożarnej i WFOSiGW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 9.2 W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następu-jących formach: 1) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział Dzikowiec nr rachunku 22 9159 1010 2003 3000 0707 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); 3) gwarancjach bankowych (oryginał); 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi:  obejmować cały okres związania ofertą.  obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wy-konawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9.3 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zo-stała wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 9.4 Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonaw-ca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżą-cych po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 usta-wy Pzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wy-konawcę jako najkorzystniejszej. 9.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu za-bezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określo-nym przez zamawiającego. 9.8 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.9 W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wnie-sione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wnie-sienia wadium. 9.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zosta-ła wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. Propozycje treści oświadczeń stanowią załączniki nr 2,3. 7.3.Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11.2.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 11.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego w pkt 3.1 SIWZ. 11.4 Wykonawca powinien przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dane, informacje, dokumenty, oświadczenia i załączniki. 11.5. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem) w jednym egzemplarzu oraz podpisana przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 11.6.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 11.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody o której mowa w artykule 9 ust. 3 Pzp. 11.8. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Ewentualne zmiany powinny być naniesione czytelnie. 11.9.Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem ofert niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. 11.10. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcy. 11.11.Wykonawca winien zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty na własny koszt. 11.1.Zamawiający informuje, że na etapie składania oferty żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego. 11.13. Dokumenty które należy dołączyć do oferty: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 SIWZ c) zobowiązanie do udostępnieniu (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzecie-go) d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z ory-ginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą e) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo reprezen-towania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnic-two. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowa-niu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. g) Wymagania techniczne dla samochodu strażackiego ratowniczo- gaśniczego typu ciężkiego z napędem 6x6 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy zał. nr 1a. 11.14.Ofertę należy umieścić w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie . Kopertę należy zaadresować ( dokładna nazwa i adres Zamawiającego) oraz opisać: Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnicy 36-123 Lipnica 83 Oferta na: Przetarg nieograniczony „Zakup samochodu strażackiego ratowniczo- gaśniczego typu ciężkiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy ”. - nie otwierać przed dniem 28.08.2017 r. godz. 10.15 Koperta powinna być także opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy (oraz nr telefonu i faksu), aby oferty złożone po terminie mogły być zwrócone Wykonawcy. 11.15. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron. 11.16.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty (opakowania) np. otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem jej otwarcia w przypadku nie oznaczenia koperty. 11.17. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy umieścić w osobnym opieczętowanym opakowaniu z opisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z art. 11 ust.4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm. ) rozumie się nieu-jawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przed-siębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. ( nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ujawniania informacji umieszczonych w osobnym opieczętowanym opakowaniu z opisem „Tajemnica Przedsiębiorstwa”, które to informacje w opinii Zamawiającego nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w definicji. W szczególności ujawnieniu będą podlegać kosztorysy ofertowe oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ. 11.18. Zamawiający nie wymaga ani nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 11.19. Zamawiający w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane nie wymaga użycia narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub podobnych narzędzi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach