Przetargi.pl
Zakup samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. 11 Listopada
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 56 34 , fax. 18 353 67 89
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    ul. 11 Listopada
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 56 34, fax. 18 353 67 89
    REGON: 49076171300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkgorlice.hg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zbiornik • Cylindryczny zbiornik stalowy (typu S235JR+AR) z wypukłymi dennicami i wodoszczelnymi pierścieniami wzmacniającymi wspawanymi na początku i końcu zbiornika • Grubość blachy min. 6 mm • Objętość min. 8.000 litrów • Posadowiony na ramie pomocniczej w siodle stabilizacyjnym i na łożyskach przegubowych • Rama pomocnicza uniwersalna – cynkowana ogniowo Podziały zbiornika • Pojemność komór: całkowita min. 8.000 Litrów. Ze zmienną pojemnością komór(ruchomy tłok). Przykładowy podział komór: Komora szlamu ok. 6.000 l – Komora wody ok. 2.000 l Komora szlamu ok. 4.000 l – Komora wody ok. 4.000 l • Końcowe ustawienie tłoka bez blokady, możliwość napełnienia całego zbiornika wodą • Pneumatyczne ryglowanie tłoka w pozycjach podziału. Siłowniki blokujące muszą znajdować się na zewnątrz zbiornika. Napełnianie komory wody • Rurociąg min. DN 50 z zasuwą odcinającą • Sprzęgło do węża strażackiego typu Storz C • Pomiar ilości wody w zbiorniku w grubościennej rurze ze szkła organicznego z pływakiem • Spust wody ze zbiornika rurociągiem min. DN80 wyposażonym w sprzęgło strażackie Storz B i zasuwę odcinającą Opróżnianie komory szlamu • Tłokiem oddzielającym komory, przesuwanym nadciśnieniem pompy ssącej • Zamykany otwór kontrolny min. DN500 w tłoku zbiornika • Regulacja ciśnienia w pneumatycznej uszczelce tłoka z głównego pulpitu sterowniczego • Tłok musi posiadać tylko jedną uszczelkę z NBR Dennica zamykająca/opróżniająca • Otwierana do góry, z tyłu na całym przekroju zbiornika, wzmocniona na zewnątrz • Uszczelnienie pomiędzy płaszczem a dennicą – olejoodporna uszczelka gumowa ułożona w szczelinie ustalającej • Dennica unoszona do góry siłownikami hydraulicznym z automatycznym zabezpieczeniem przed opadaniem • Ryglowanie dennicy hydraulicznymi zaciskami przegubowymi z automatycznym zabezpieczeniem przed niekontrolowanym otwarciem • Stanowisko z zaworami dla sterowania dennicy w miejscu umożliwiającym ciągłą obserwację czynności • Zabezpieczenie zbiornika przed otwarciem do czasu zniwelowania ciśnienia do 0 Koryto zrzutowe szlamu • Z blachy nierdzewnej ze wzmocnionymi krawędziami • Zamontowana pod dennicą opróżniającą jako przedłużenie płaszcza zbiornika • Ochrona podwozia pojazdu przed zabrudzeniem Kontrola napełnienia komory szlamu • Wskaźnik poziomu osadu w zbiorniku mechaniczny ze skalą pomiaru poziomu osadu co 1000ltr Króćce ssania i opróżniania • W dolnej części dennicy opróżniającej DN 125 • Górny DN125 kołowrót • Sprzęgło do węża typu V System Perrot z zaślepką transportową Zrzut wody z nad szlamu • Możliwość odpompowania wody z nad szlamu z komory poprzez oddzielny system pływakowy i wąż ssący na wysięgniku • Rura zbierająca min. DN80 z pływakiem, wewnątrz komory szlamu • Odpompowanie wody nadciśnieniem pompy ssącej Pompa ssąca łopatkowa • Chłodzenie cieczą • Wydajność ssania: min 1.300 m³/h (w swobodnym przepływie) • System orurowania min DN 100 • Smarowanie automatyczne • Ogrzewanie zimowe (praca do – 10) Napęd pompy ssącej • Z przystawki mocy podwozia poprzez wał przegubowy i przekładnię wielopasową • Osłony bezpieczeństwa pasów klinowych i napinacza • Przyjazny w obsłudze i łatwy dostęp obsługowy, prosty system napinania pasów • Sprzęgło pneumatyczne załączane z pulpitu sterowniczego System zabezpieczający pompę ssącą (pompa łopatkowa) • Komora zabezpieczająca przed przelaniem z układem zaworów kulowych pływających • Separator (centryfuga) oczyszczający ssane powietrze dodatkowo z cząstek stałych z zaworem kulowym odcinającym • System rurociągów ssących z zaworem zwrotnym i z atestowanym zaworem bezpieczeństwa 0,5 bar. • Zawór ograniczający podciśnienie usprawniający prace pompy • System dodatkowych zaworów umożliwiających krótkotrwałą pracę z wysokim podciśnieniem • Czterodrożny zawór regulacji przebiegu strumienia powietrza zasysanego • Pneumatyczne sterowanie zaworem czterodrożnym • Punkty smarowania wysunięte na zewnątrz ułatwiające obsługę Pompa wodna ciśnieniowa: • Pompa nurnikowa • Wydajność min. 315 l/min przy min. 170 bar • Zabudowana na stabilnej konsoli po prawej stronie pojazdu • Ogrzewanie zimowe umożliwiające pracę do „–„ 10 stopni C Napęd pompy ciśnieniowej • Z przystawki mocy podwozia, poprzez wał kardana i przekładnię pasową • Pasy i koła napędowe w osłonach bezpieczeństwa • Łatwy w obsłudze system napinania pasów klinowych • sprzęgło pneumatyczne załączane z pulpitu sterowania Rurociągi pompy ciśnieniowej: • Min. DN32, wraz z armaturą(zawory kulowe, ciśnieniowe przeguby obrotowe) • Prowadzenie rurociągów łagodnymi łukami dla zredukowania oporów przepływu i strat ciśnienia • Rurociąg napływu wody z zaworem odcinającym • Pneumatycznie załączany zawór ciśnienia • Filtr przepływu w aluminiowej obudowie z wkładem siatkowym min. DN80 ze stali nierdzewnej • Pneumatyczne opróżnianie układu wodnego z resztek wody System zabezpieczający pompę wodną: • Pneumatycznie regulowany zawór membranowy • Zawór przeciążeniowy • Zawór załączany dla otwarcia swobodnego obiegu wody • Bezstopniowa regulacja wydatku i ciśnienia • Akustyczny sygnał niskiego stanu wody • Automatyczne zatrzymanie pompy w przypadku braku wody Kołowrót węża ssącego: • Umiejscowiony horyzontalnie nad zbiornikiem • Hydrauliczny napęd • Pojemność kołowrotu – min. 17 mb min. DN125, Czynna długość węża min. 12 mb • Cynkowany i lakierowany proszkowo Główny kołowrót ciśnieniowy: • Nad zbiornikiem, horyzontalnie • Sterowany hydraulicznie • Pojemność min 120 mb węża min. DN25 , wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • Cynkowany i lakierowany proszkowo • System automatycznego układania węża w bębnie Wysięgnik hydrauliczny – kombinowany: - Wspólne prowadzenie węża ssącego i ciśnieniowego - Dodatkowe napędy prowadzenia węży dla zapewnienia ciągłego ich napięcia - Posadowiony na dennicy tylnej i przegubie obrotowym, sterowany przekładnią ślimakową, - hydraulicznie odchylany o 180o - Przegubowe ramię wysięgnika (podnoszenie, wychylanie i teleskopowe wydłużenie) - Wysokość podnoszenia – min. 1500 mm - Udźwig – min. 450 kg ( bez konieczności rejestracji UDT) - Hydrauliczny teleskop – min. 1000 mm - Zasięg pracy – min. 1500 mm na lewą stronę pojazdu o min. 3400 mm na prawa stronę pojazdu o min. 180o obrót wysięgnika - Cynkowany i lakierowany proszkowo Pomocniczy kołowrót ciśnieniowy: • Z prawej strony zabudowy pod zbiornikiem • Wykonany ze stali. Cynkowany i lakierowany proszkowo. • Pojemność węża min. DN13 – min. 60 mb, wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • By-Pass dla odprowadzenia nadmiaru wody • Pistolet wysokociśnieniowy z uchwytem • Napęd hydrauliczny Wyciągarka • Linka stalowa – min. 12 mb • Rejestrowany udźwig – min. 250 kg • Napęd hydrauliczny • Umieszczona na końcu wysięgnika Sterowanie zabudowy Stanowisko obsługi I: • Zabudowane w zamykanej wodoszczelnej szafce z blachy kwasowej • Sterowanie silnikiem podwozia: - Regulacja obrotów (+/-) - Obrotomierz • Przystawka mocy – włącz/wyłącz • Pompa ssąca – włącz/wyłącz - wakumetr • Zawór czterodrożny – ssanie, tłoczenie, odprężanie • Pompa ciśnieniowa – włącz/wyłącz - Manometr - Włącznik ciśnienia - Regulacja ciśnienia • Zawór kulowy min. DN25 – otwórz/zamknij • Zawór kulowy min. DN13 – otwórz/zamknij • Ryglowanie dennicy opróżniającej otwórz/zamknij (zawór ręczny) • Podnoszenie dennicy podnieś/opuść (zawór/ręczny) • Tłok opróżniający – przesuw / uszczelnianie • Ryglowanie pneumatyczne tłoka • Sterowanie ciśnieniem w uszczelce przegrody (manometr) • Licznik roboczogodzin pompy ciśnieniowej • Licznik roboczogodzin pompy ssącej • Licznik wysuwu węża ciśnieniowego • Wyłącznik bezpieczeństwa • Opisy przełączników w języku polskim Stanowisko obsługi II: • Wersja z kablem zdalnego sterowania – min. 10 metrów • Sterowanie silnikiem – obroty+ / obroty - • Pompa ciśnieniowa – ciśnienie wody • Pompa ssąca – ssanie • Zawór czterodrożny – ssanie, tłoczenie, odpowietrzanie • Wąż min. DN25/DN13 – otwórz/zamknij • Wąż ssący – zasuwa otwarta/zamknięta • Zrzut wody znad szlamu - zasuwa otwarta/zamknięta • Joy-stik dla węża ciśnieniowego – rozwiń/zwiń • Joy-stik węża ssącego – rozwiń/zwiń • Proporcjonalny Joy-stik do sterowania wysięgnikiem – wychył, podnoszenie, wysuwanie teleskopem • Regulacja prędkości obrotowej kołowrotu węża ciśnieniowego • Wyłącznik bezpieczeństwa Sterowanie radiowe III • Sterowanie silnikiem – obroty+ / obroty - • Pompa ciśnieniowa – ciśnienie wody • Pompa ssąca – ssanie • Zawór czterodrożny – ssanie, tłoczenie, odpowietrzanie • Wąż min. DN25/DN13 – otwórz/zamknij • Wąż ssący – zasuwa otwarta/zamknięta • Zrzut wody znad szlamu - zasuwa otwarta/zamknięta • Joy-stik dla węża ciśnieniowego – rozwiń/zwiń • Joy-stik węża ssącego – rozwiń/zwiń • Proporcjonalny Joy-stik do sterowania wysięgnikiem – wychył, podnoszenie, wysuwanie teleskopem • Regulacja prędkości obrotowej kołowrotu węża ciśnieniowego • Wyłącznik bezpieczeństwa • 2 piloty radiowe z 2 kompletami akumulatorów oraz ładowarka akumulatorów zamontowana na stałe w pojeździe Sterowanie na dennicy tylnej: • Ręcznie sterowane zawory hydrauliczne do: - Kołowrót węża ciśnieniowego – zwiń/rozwiń - Kołowrót węża ssącego – zwiń/rozwiń - Wysięgnik obróć – prawo/lewo - Wysięgnik – podnieś/opuść - Wysięgnik – teleskop wysuń/wciągnij System hydrauliczny: • Zasilany pompą zębatą z zaworami wspomagającymi • Napełniony olejem hydraulicznym podlegającym biodegradacji System pneumatyczny: • Wyposażony w zawór przeciążeniowy, dodatkowy zbiornik sprężonego powietrza, jednostkę obsługową, zawory sterujące i linie rozprowadzające powietrze Osłony pomp i modułów roboczych • Wykonane z tworzywa GFK, zamontowane za kabiną kierowcy, otwierane na boki • Wyciszające pracę pojazdu i zabezpieczające przed dostępem osób niepowołanych • Lakierowane w kolorze zabudowy Boczne osłony zbiornika i kołowrotów • Wykonane z lekkiego metalu po prawej i lewej stronie zabudowy • Lakierowane w kolorze zabudowy • Do wykorzystania jako powierzchnie reklamowe Wanny na węże • Po lewej stronie pojazdu otwarte wykonane ze stali kwasoodpornej • Zabudowane na stabilnej konsoli • Długość dopasowana do możliwości zabudowy podwozia Skrzynki na wyposażenie • Wykonane ze stali kwasoodpornej po prawej stronie zabudowy • Zamykane na klucz i otwierane do góry pokrywy zabezpieczające • Zabudowane na stabilnej konsoli, długość całkowita uzależniona od wolnego miejsca Dodatkowa szafka narzędziowa • Ze stali kwasoodpornej • Zamontowana pod ramą pojazdu • Wielkość i miejsce wg możliwości podwozia i życzenia zamawiającego Skrzynia na odpady • Wykonana z blachy stalowej kwasoodpornej • Z tyłu pojazdu po lewej stronie • Wywracana dla opróżnienia i zdejmowana • Pojemność min. 40 litrów Węże na wyposażeniu • Wąż ciśnieniowy główny min.120 mb min. DN 25 , wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • Wąż ciśnieniowy pomocniczy min. 60 mb min. DN 13, wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • Wąż ssący min. 17 mb min. DN 125 gumowy zbrojony, olejoodporny Oświetlenie do pracy nocnej • Lampa halogenowa podstawowa1 sztuka montowana na stałe na wysięgniku roboczym - Włączana na pulpicie sterowania • 1 sztuka dodatkowa – halogen przenośny z kablem min. 12 mb i automatycznym zwijadłem • Lampy stroboskopowe zamontowane w zderzaku szt 2 Uchwyty transportowe dla: • Dodatkowej rury ssącej, dopasowane do długości wanny (wraz z rurą ssawną) • Pachołków ostrzegawczych wraz pachołkami • Łopaty i szczotki (wraz z narzędziami) • Drabiny (wraz z drabiną) Lakierowanie • Zabudowa lakierowana w jednym kolorze lakierem akrylowym • Kolor zabudowy wg standardu RAL 2011 kabina biała wg standardu RAL - 1x piaskowanie wszystkich elementów - 1x podkład - 2x wypełniacze - 1x powłoka zewnętrzna (warstwa zewnętrzna nie mniej niż 100 µ) Okleiny (oznakowanie) ostrzegawcze • Folia odblaskowa wg normy DIN 30710 z przodu i z tyłu pojazdu Jakość wykonania • Producent musi posiadać certyfikat DIN EN ISO 9001: 2008 • Deklaracja zgodności wg wymogów UE i znak bezpieczeństwa CE Wyposażenie pojazdu • Światła ostrzegawcze ledowe –lokalizacja i umieszczenie po rozstrzygnięciu przetargu • Dysza płucząca na mały i duży wąż – po 1 szt. • Dysza przebijająca „bomba” szt. 1 • Banan szt. 1 • Rolka prowadząca szt. 1 • Inżektor szt. 1 • Imadło szt 2 • Umywalka z wodą do mycia rąk (ciepła/zimna woda) z dozownikiem mydła, środka dezynfekującego 2. Specyfikacja techniczna podwozia nośnego Podwozie 1) Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2019), 2) Dopuszczalna masa 18 ton 3) Rozstaw osi 3800-4100 mm Silnik: a) Wysokoprężny 320 KM, Common – Raily b) Silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 z Ad Blue c) Maksymalny moment obrotowy silnika 1600 Nm d) Skrzynia biegów półautomatyczna 12 biegowa dwuzakresowa z półbiegami z dwoma biegami pełzającym i dwoma biegami wstecznymi e) Wydech wyprowadzony do góry f) Od silnikowa przystawka poboru mocy g) Tempomat do sterowania pracą pompy h) Ograniczenie prędkości do 85 km/h (+/- 1 km/h) i) Wyciszenie pojazdu do 80 dB j) System zabezpieczający przed przechyłem k) Blokada przeciw staczaniu się pojazdu na wzniesieniach podczas ruszania Oś przednia: a) Przednie zawieszenie – resory paraboliczne nośność 9 ton b) Stabilizator osi przedniej Oś tylna: a) Tylne zawieszenie - resor nośność 13 ton b) Stabilizator osi tylnej c) Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej d) Napęd 4x4 rozłączany Przystawki odbioru mocy: • Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy Układ hamulcowy: a) Hamulec osi przedniej i tylnej – bębnowe b) Układ hamulcowy z systemem ABS c) System kontroli poślizgu + ESP d) Hamulec silnikowy e) Osuszacz powietrza Układ kierowniczy: a) Układ kierowniczy ze wspomaganiem b) Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem c) Fabryczny immobiliser Układ elektryczny: a) Akumulatory 12V min. 225 Ah – 2 sztuki b) Wyprowadzenie instalacji elektrycznej do skrzynki sterowniczej z tyłu pojazdu z przyciskiem Start-Stop Zbiornik paliwa • min 200 litrów z zamykanym korkiem Koła • 22,5 z oponami 315/80R, bieżnik do warunków terenowych Bieg wsteczny • Akustyczny sygnał dźwiękowy biegu wstecznego Kabina a) Kabina dzienna w kolorze RAL , 3 miejscowa b) Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym z pasem zintegrowanym c) Klimatyzacja d) Elektrycznie i podgrzewane lusterko wsteczne z prawej strony (od pasażera) zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego e) Szyby sterowane elektryczne f) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego g) Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie h) Regulacja zasięgu świateł i) Tempo-mat j) Komputer pokładowy z menu w języku polskim k) Tachograf cyfrowy posiadający legalizację l) Radio CD z 2 głośnikami m) Osłona przeciwsłoneczna kabiny n) Kamera cofania z kolorowym LCD 7 o) Pokrowce na fotele p) Dywaniki gumowe fabryczne q) Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, podnośnik, wąż do pompowania opon z manometrem Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty, zawierający oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zmówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach