Przetargi.pl
Zakup samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7585061, 7584473 , fax. 257 584 473
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim
    ul. Warszawska 120
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7585061, 7584473, fax. 257 584 473
    REGON: 71158653800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazminsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pożarniczego samochodu lekkiego typu rozpoznawczo - ratowniczego (SLRR) dla Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim. Pojazd fabrycznie nowy, przystosowany do przewozu osób i sprzętu w trudnym terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca do oferty dołączy wydruk elektroniczny wydany przez Centralną Informację KRS w formie „PDF” zobowiązany jest złożyć na dokumencie oświadczenie o zgodności wydruku z otrzymanym dokumentem elektronicznym („za zgodność z oryginałem”)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach