Przetargi.pl
Zakup samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP w Dominowie

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W DOMINOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Dominów, NN
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 460 57 00
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W DOMINOWIE
    NN
    21-007 Dominów, woj. lubelskie
    tel. (81) 460 57 00
    REGON: 365217366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/osp.dominow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP w Dominowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP w Dominowie” o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia i być zgodny z obowiązującymi normami,2) być fabrycznie nowy (rok produkcji 2023), nieużytkowany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy,3) posiadać komplet dokumentacji technicznej.3. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie dla minimalnie 3 osób będących przedstawicielami Zamawiającego, w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu wraz z urządzeniami i sprzętem ratowniczym, stanowiącym jego wyposażenie, które zostanie potwierdzone wydaniem stosownego zaświadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach