Przetargi.pl
Zakup samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Dylągówka.

Ochotnicza Straż Pożarna w Dylągówce ogłasza przetarg

  • Adres: 36-025 Dylągówka, Dylągówka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 295 002 , fax. 172 295 001
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Dylągówce
    Dylągówka 278
    36-025 Dylągówka, woj. podkarpackie
    tel. 172 295 002, fax. 172 295 001
    REGON: 69153141700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osp.com.pl/podkarpackie/rzeszowski/Hyzne/OSP-Dylagowka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Dylągówka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 1 sztuki fabrycznie nowego, nieużywanego, samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dylągówce wraz z wyposażeniem. Samochód musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis techniczny stanowiący minimalne wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące warunki i wymagania:  polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z przepisami wykonawczymi do ustawy (tj. dz. U. z 2018, poz. 1990 z późn. zm.)  rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2019r., poz. 1002, z późn. zm.)  rozporządzenia ministrów: spraw Wewnętrznych i administracji, obrony narodowej,, Finansów oraz sprawiedliwości z dnia 29 marca 2019r. w sprawie pojazdów specjalnych używanych do celów specjalnych Policji, Agencji bezpieczeństwa Wewnętrznego, agencji wywiadu, służby Kontrwywiadu wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby ochrony Państwa, Krajowej Administracji skarbowej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej, (dz. Dz. U. z 2019r., poz. 594)  Norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2 (lub równoważnych)  Posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 20 czerwca 2007 w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r. nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu.  Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z rozporządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 29 stycznia 2019r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2019r., poz. 5). Wykonawca umieści na drzwiach kabiny kierowcy i dowódcy loga jednostki, po bokach wzdłuż pojazdu pas z folii białej odblaskowej, oznakowanie korytarza ratunkowego na tylnej żaluzji, z tyłu samochodu loga projektu dofinansowującego oraz loga jednostki OSP. Numery operacyjne oraz loga zostaną dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.  Posiadać dokument „świadectwo homologacji typu” potwierdzający parametry oferowanego pojazdu. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć jako kompletnie wyposażony samochód wraz z zamontowanym sprzętem podstawowym, dodatkowym jak również wyposażeniem jednostki. Wykonawca potwierdzi spełniania minimalnych wymagań oferowanego pojazdu, na podstawie złożonego wraz z ofertą załącznika nr 7 do Siwz, w którym prawą stronę tabeli należy wypełnić poprzez wpisanie słowa /tak spełnia lub nie spełnia/, a tam, gdzie jest wymagane podaje się konkretną wartość lub wymagane informacje. W przypadku, gdy wykonawca w którejkolwiek pozycji wpisze słowa /nie/ lub zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez zamawiającego jako minimalnych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów, pochodzenia, nie ma na celu naruszenia dyspozycji wynikających z art. 29 i 7 ustawy, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści siwz. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obowiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3 Wozy strażackie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://www.osp.com.pl/podkarpackie/rzeszowski/Hyzne/OSP-Dylagowka informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. Zamawiający wymaga złożenia takiego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza złożenie go także w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) VI. A. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 1A do SIWZ 3. Specyfikacja wymagań technicznych dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz wyposażenia jednostki OSP– załącznik nr 7 Do SIWZ 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ (jeśli dotyczy). ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach