Przetargi.pl
„Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Ciszyca w Gminie Koprzywnica – przeciwdziałanie skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków” w ramach Działania 4.1. „Przeciwdziałanie skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwanie ich skutków” Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.”

Gmina Koprzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 27660 Koprzywnica, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 847 70 40 , fax. 15 847 70 77
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koprzywnica
    ul. 11 Listopada 88
    27660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 847 70 40, fax. 15 847 70 77
    REGON: 83040995600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Ciszyca w Gminie Koprzywnica – przeciwdziałanie skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków” w ramach Działania 4.1. „Przeciwdziałanie skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwanie ich skutków” Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na II części. -Część I zamówienia: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej Ciszyca w Gminie Koprzywnica. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, nieużywanego wyprodukowanego w roku 2016, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 (PN–EN 1846-1 M-2-6-2500-8/16-1) dla Ochotniczej Straży Pożarnej Ciszyca w Gminie Koprzywnica. Samochód nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów i musi mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. Przeznaczenie przedmiotu zamówienia: Pojazd przeznaczony jest do wykonywania przez Ochotniczą Straż Pożarną Ciszyca zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Warunki eksploatacji: samochód musi być przystosowany do jazdy po drogach twardych, gruntowych, torfowiskach. Warunki formalne: -samochód musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla wspólnotowego Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną) umożliwiające rejestrację pojazdu. -pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu. -Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej. -Wykonawca udziela gwarancji na oferowany samochód minimum 24 miesiące na elementy mechaniczne, zabudowę oraz wyposażenie pożarnicze licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. -Część II zamówienia: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ZESPOŁU POMPOWEGO PRZEWOŹNEGO WYSOKIEJ WYDAJNOŚCI DO USUWANIA SKUTKÓW POWODZI dla Ochotniczej Straży Pożarnej Ciszyca w Gminie Koprzywnica. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, nieużywanego wyprodukowanego w roku 2016, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych zespołu pompowego przewoźnego wysokiej wydajności do usuwania skutków powodzi dla Ochotniczej Straży Pożarnej Ciszyca w Gminie Koprzywnica. Zespół pompowy nie może pochodzić z ekspozycji. Przeznaczenie przedmiotu zamówienia: Zespół pompowy przeznaczony jest do wykonywania przez Ochotniczą Straż Pożarną Ciszyca zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Kompletny zespół pompowy winien być umieszczony na podwoziu dostosowanym do ruchu po drogach publicznych. Warunki formalne: -Zespół pompowy musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla tego typu urządzeń. -Dostarczony zespół pompowy musi posiadać wszystkie wymagane przez przepisy i normy w tym zakresie obowiązujące dokumenty, atesty i certyfikaty, świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2010 r., Nr 85, poz. 553), instrukcje obsługi i konserwacji motopompy oraz podwozia w języku polskim, dokumenty gwarancyjne w języku polskim, komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji w Polsce. -Zespół pompowy musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej zespołu, jeśli takowy jest niezbędny do rozpoczęcia eksploatacji urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem. -Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany zespół pompowy wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej. -Wykonawca udziela gwarancji na oferowany Zespół pompowy minimum 24 miesiące od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.02.2017r. godz. 12:00. 3. Zamawiający określa kwotę wadium na: 3.1. w zakresie I części zamówienia: 18 000,00 zł, 3.2. w zakresie II części zamówienia: 2 500,00 zł. 3.3. całościowo dla I i II części zamówienia: 20 500,00 zł. 4. Wniesienie wadium: 4.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu winno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89ust. 1 pkt 7b) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych). 4.3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: 4.3.1. w zakresie I części zamówienia: „Wadium I część zamówienia – wóz strażacki, UT.041.1.2017”, 4.3.2. w zakresie II części zamówienia: „Wadium II część zamówienia – zespół pompowy, UT.041.1.2017”, oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 4.4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi spełniać następujące wymagania: 4.4.1. odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w pkt 3 niniejszego Rozdziału stosownie do części zamówienia, na które Wykonawca złożył ofertę, 4.4.2. musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w SIWZ, 4.4.3. zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z pkt 7.6. i 7.7 niniejszego Rozdziału), w których gwarant albo poręczyciel wypłaci wskazaną kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stanowiącą, że wyplata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta albo poręczyciela. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Koprzywnica ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o/ Koprzywnica, konto nr 34 8517 0007 0080 0000 2639 0016 z dopiskiem: 5.1. w zakresie I części zamówienia: „wadium I część zamówienia – wóz strażacki, UT.041.1.2017”, 5.2. w zakresie II części zamówienia: „wadium II część zamówienia – zespół pompowy, UT.041.1.2017”. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zwrot wadium: 7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7.6. 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach