Przetargi.pl
Zakup samochodu pożarniczeo dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Leszczach na potrzeby likwidacji miejscowych zagrożeń.

Ochotnicza Straż Pożarna w Leszczach ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, Leszcze
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 603452999
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Leszczach
    Leszcze 22
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 603452999
    REGON: 311497132
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu pożarniczeo dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Leszczach na potrzeby likwidacji miejscowych zagrożeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Postępowanie dotyczy Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego ze zbiornikiem min. 1000 litrów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Leszczach , Gmina Kłodawa, Powiat Kolski, Województwo Wielkopolskie, na potrzeby likwidacji miejscowych zagrożeń, fabrycznie nowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2018 roku, o parametrach technicznych oraz określonym wyposażeniu zawartym w w opisie stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 2) W ramach świadczonej dostawy Wykonawca zapewnia: a) przekazanie przedmiotu zamówienia wraz z wyposażeniem odbędzie się w siedzibie Wykonawcy lub w innym przystosowanym do tego miejscu (uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego), umożliwiającym dokładne oględziny pojazdu, nie dalej niż 250 km od siedziby Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o dacie odbioru Zamawiającego, b) odbiór przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo — odbiorczego w obecności przedstawicieli stron, c) Zamawiającemu dostęp do autoryzowanej stacji obsługi znajdującej się w odległości nie większej niż 250 km licząc od siedziby OSP w Leszczach, d) przeglądy serwisowe zgodnie z programem przeglądów przewidzianym przez producenta samochodu, e) niezwłoczne wykonanie napraw gwarancyjnych samochodu. W przypadku usterki, której nie można usunąć niezwłocznie, termin naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 14 dni od chwili zgłoszenia usterki, f) w ramach gwarancji Wykonawca będzie stosował fabrycznie nowe oryginalne części, g) okres gwarancji dla nowych części nie krótszy niż 24 miesiące. h) wszelkie koszty związane z usuwaniem wad lub usterek w okresie udzielonej gwarancji ponosi Wykonawca, i) w okresie gwarancji Wykonawca na swój koszt dokona transportu unieruchomionego pojazdu do autoryzowanego punktu serwisu, j) w okresie gwarancji Wykonawca zapewnia wymianę pojazdu na nowy, jeżeli naprawa okaże się niemożliwa lub bezskuteczna (czas naprawy nie wlicza się do okresu gwarancyjnego). Okres gwarancji wydłuża się o czas trwania naprawy, k) wyposażenie przedmiotu zamówienia w silnik spełniający obowiązujące normy emisji spalin regulujących dozwolone limity emisji szkodliwych substancji takich jak dwutlenek węgla, tlenek azotu, węglowodory oraz cząstki stałe, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryterium oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. nr 96 poz. 559) l) dostarczenie wraz z samochodem Zamawiającemu dokumentacji technicznej z instrukcją obsługi, kartę gwarancyjną (w języku polskim), kartę pojazdu, świadectwo zgodności WE oraz inne dokumenty, które są niezbędne do rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji, właściwym dla siedziby Zamawiającego. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem zgodnym z przedmiotem zamówienia wydane przez stacje kontroli pojazdów dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. m) ubezpieczenie pojazdu — pakiet ubezpieczeniowy OC, wystawiony na min. 1 miesiąc od rejestracji pojazdu, n) szkolenie z zakresu obsługi samochodu ratowniczo- gaśniczego z wyposażeniem w dniu odbioru przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy, o) przedmiot umowy zostanie wydany Zamawiającemu z pełnym zbiornikiem paliwa, p) pojazd musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, q) pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do eksploatacji i użytkowania wydane w oparciu o obowiązujące przepisy, r) pojazd musi być przystosowany do eksploatacji: we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, po drogach twardych i gruntowych, przechowywania na wolnym powietrzu, s) Wykonawca zapewnia, że przedmiot postępowania stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczą się żadne postępowania, których przedmiotem jest ten samochód oraz, że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia. 3) Ewentualne użycie nazw własnych materiałów, producentów, znaków towarowych należy traktować jako przykładowe i zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów lub rozwiązań – „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w w/w opisie. Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić w Formularzu ofertowym szczegółową specyfikację oferowanego pojazdu, z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego wynikać będzie, że oferowany przez niego produkt spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty przeszkolenia, serwisowania i przeglądów. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany przez niego w Formularzu ofertowym, lecz nie krótszy niż 24 miesiące. 6) Na dzień odbioru, wykonawca zobowiązany jest uruchomić samochód i przekazać zamawiającemu karty gwarancyjne, książkę pojazdu, instrukcje, atesty, certyfikaty, deklaracje, świadectwa jakości, świadectwo homologacji itd. Wykonawca wyda wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 7) Z czynności odbioru spisany będzie protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Dopuszcza się wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 90 8545 0008 0000 1640 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Kłodawie, z adnotacją: - Wadium - Zakup samochodu pożarniczego dla Ochotniczej straży pożarnej w Leszczach na potrzeby likwidacji miejscowych zagrożeń. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 257 z późn. zm.). 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Postanowienia punktu 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na wyżej podane konto Zamawiającego. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego. 7) Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 8) Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w niniejszej Specyfikacji. 9) Wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego po terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 10) Dowód wpłaty wadium należy umieścić w ofercie za Formularzem ofertowym. 11) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (podstawa prawna dla ppkt. a, b, i c – art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, - dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, - pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach