Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-701 Opole, Wrocławska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 16 11, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Wrocławska 24
45-701 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 16 11, , fax. -
REGON: 17756002520000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu osobowego oraz samochodu osobowo-ciężarowego 2+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego i osobowo-ciężarowego 2+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części obejmujące: 1) część I: ,,Dostawa samochodu osobowego dla Oddziału ZUS w Opolu"; 2) część II: ,,Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 2+1 Oddziału ZUS w Opolu". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części IV SIWZ ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) wypełniona specyfikacja techniczna oferowanego samochodu stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę (ów) do podpisania oferty- w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych, 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy ) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę (ów) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną