Przetargi.pl
ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 61-704 Poznań, ul. Noskowskiego 12/14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8582091 , fax. 061 8525954
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
    ul. Noskowskiego 12/14 12/14
    61-704 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8582091, fax. 061 8525954
    REGON: 00000000849327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego do użytku służbowego, spełniającego wymagania określone w części IV SIWZ - Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zarejestrował pojazd w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz wykonał inne czynności niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego. Ponadto Wykonawca musi ubezpieczyć samochód - ubezpieczenie pakietowe na okres 1 roku od daty pierwszej rejestracji na pełną jego wartość, obejmujące AC, OC, NW i zieloną kartę bez franszyzy oraz zwrot pełnej wartości samochodu w przypadku jego utraty w okresie pierwszego roku. Koszty procedur rejestracyjnych (bez narzutów) oraz cena ubezpieczenia muszą być wliczone w cenę oferty. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był nowy, tzn. nieużywany przed dniem sprzedaży Zamawiającemu, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym. Uwaga: w przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (parametrów, właściwości) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie ich opisu). Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenia z art. 22 i art. 24 ustawy Pzp zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.2 lit. a) - b) d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać; e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b-c) Uwaga: dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach