Przetargi.pl
Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41 , fax. 089 6240736
  • Data zamieszczenia: 2012-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, fax. 089 6240736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szczytno-zdp.bip.wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy samochodu osobowego minimum klasy średniej. 2.Wymagania dotyczące samochodu: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2011-2012, model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2) typ nadwozia - VAN, przystosowany do przewożenia min. 5 osób, 3) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) mający homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 5) spełniający wymogi normy emisji spalin EURO 5, tzn. dopuszczalnych wartości emisji spalin dla pojazdów z silnikiem benzynowym, na podstawie karty homologacji pojazdu: - emisja CO - maksymalnie 1 g/km, - emisja HC - maksymalnie 0,1 g/km, - emisja NOx - maksymalnie 0,06 g/km, - emisja HC+NOx - brak, - emisja PM - maksymalnie 0,005 g/km, 6) nieużywany, technicznie sprawny. 3. Parametry i wyposażenie samochodu. Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczane jest zaproponowanie parametrów lepszych: 1) silnik benzynowy o pojemności min. 1,4, o mocy min. 95 KM, 2) manualna skrzynia biegów, 3) pojemność bagażnika min. 790 litrów, 4) wymiary: długość minimum 4390 mm, szerokość powyżej 1832 mm, 5) pojemność zbiornika paliwa min. 60 litrów, 6) lakier metalizowany w kolorze srebrnym; 7) koła R16, felgi stalowe, komplet opon letnich oraz dodatkowy komplet opon zimowych (ogumienie fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy). Rozmiary opon oraz ich parametry muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodu. 8) układ kierowniczy ze wspomaganiem, 9) poduszki powietrzne - minimum 2 szt. 10) system zapobiegania blokowaniu kół, 11) system kontroli trakcji z wyłącznikiem, 12) reflektory przeciwmgielne, 13) czujnik parkowania tył, 14) automatyczny włącznik świateł, 15) elektrycznie otwierane szyby z przodu, 16) gniazda wtykowe 12V z przodu, z tyłu, 17) trzecie światło stopu, 18) komputer pokładowy w języku polskim, 19) klimatyzacja automatyczna, 20) immobiliser oraz alarm antywłamaniowy, 21) radioodtwarzacz CD/MP3, 4 głośniki, 22) regulacja położenia kierownicy, 23) fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacja przód-tył, 24) tapicerka foteli - materiałowa, 25) rozkładane oparcie tylnej klapy - dzielona kanapa, 26) elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, 27) samochód wyposażony w apteczkę spełniająca wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy, pełnowymiarowe koło zapasowe, gaśnicę, linkę holowniczą, zapasowy komplet żarówek, 28) lampa uprzywilejowana koloru pomarańczowego z napisem SŁUŻBA DROGOWA, 29) dwuskrzydłowe tylne drzwi pojazdu, 30) średnie zużycie paliwa: maksymalnie 8 litrów na 100 km. 4. Warunki dotyczące odbioru i serwisu pojazdu: 1) Wykonawca zapewnia odbiór pojazdu oraz jego serwis w odległości do 60 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno. 2) Samochód powinien wskazywać taki stan baku, aby światło rezerwy nie było zapalone. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów tj.: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 4) Gwarancja: minimum 36 miesięcy lub przebieg minimum 100 tysięcy km (w zależności od tego, co pierwsze nastąpi) oraz minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach