Powiat Bialski ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 343-83-71
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bialski
ul. Brzeska 41 41
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 083 343-83-71
REGON: 03023734500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego o wymaganiach i parametrach opisanych w formularzu Opis parametrów - stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341152008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 2), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt: 1 i 2 muszą być złożone przez każdego z wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby studentów niepełnosprawnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby studentów niepełnosprawnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-08-05 - Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-11-25 - Zakup i dostawa busa 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-10-09 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus 9 miejscowy (8+1) w ramach projektu Likwidacja barier transportowych poprzez zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych zamieszkujących gminę Lubartów dofinansowanego z środków PFRON w ramach ,, Programu wyrównywania różnic między regionami II
Dodano: 2014-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO MIKROBUSU 9-CIO MIEJSCOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WÓZKU INWALIDZKIM.
Dodano: 2014-03-07 - ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2014-02-27 - ZAKUP BUSA 9-CIO OSOBOWEGO UMOŻLIWIAJĄCEGO PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNCH
Dodano: 2014-02-25 - Zakup busa 9-cio osobowego umożliwiającego przewóz osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-02-13 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej SENIOR>
Dodano: 2014-01-27