Przetargi.pl
Zakup samochodu osobowego

Urząd Miasta Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7318100 , fax. 085 7318150
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7318100, fax. 085 7318150
    REGON: 00052327000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu osobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest -Zakup samochodu osobowego, spełniającego poniższe warunki: PARAMETRY TECHNICZNE - samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2009) - silnik benzynowy turbodoładowany - pojemność silnika maksimum: 1800 cm? - minimalna moc: 160 KM - minimalny moment obrotowy: 250 Nm - przyspieszenie 0-100 km-h(s) minimum: 8,7 - napęd przedni - skrzynia biegów: manualna 6-stopniowa - objętość bagażnika z rozłożonymi tylnymi oparciami minimum 560 litrów - objętość bagażnika ze złożonymi tylnymi oparciami minimum 1670 litrów - pojemność zbiornika paliwa minimum 55 litrów - obręcze kół 16- cali - rozstaw osi minimum 2760 mm - długość minimum 4830 mm - szerokość minimum 1800mm - przestrzeń na nogi z tyłu minimum 156 mm - lakier metalik (kolor do uzgodnienia) WYPOSAŻENIE - wspomaganie układu kierowniczego: elektromechaniczne - rodzaj nadwozia sedan - możliwość otwarcia pokrywy bagażnika wraz z szybą - asymetrycznie dzielona kanapa tylna - instalacja radiowa 8 głośników - radio cd/mp3 zintegrowane z czujnikami parkowania - gniazdo aux in - przednie światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów - przedni podłokietnik z klimatyzowanym schowkiem - poduszka powietrzna kierowcy, pasażera - boczne poduszki powietrzne z przodu - kurtyny powietrzne - poduszka chroniąca kolana kierowcy - systemy bezpieczeństwa: esp, abs, asr - immobiliser - zdalnie sterowany centralny zamek z domykaniem szyb i możliwością otwierania klapy bagażnika - czujnik parkowania tył - klimatyzacja automatyczna dwustrefowa - minimum jeden schowek klimatyzowany - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne w kolorze nadwozia zintegrowane z kierunkowskazami - elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu - fotele przednie z regulacją wysokości oraz regulacją pod lędźwie - chromowane listwy wokół szyb bocznych - dwa gniazda 12V w konsoli środkowej i gniazdo 12 V w komorze bagażnika - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania i pirotechnicznymi napinaczami - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu - bi-ksenonowe reflektory przednie z systemem adaptacji świateł w zależności od warunków drogowych i prędkości jazdy - spryskiwacze reflektorów przednich - czujnik deszczu - opony zimowe i letnie GWARANCJA: - podzespoły mechaniczne - min. 2 lata - perforacja nadwozia - min. 12 lat - powłoka lakiernicza - min. 3 lata 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34 11 0000 - 1 3. Rodzaj zamówienia - dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę). 4. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, wg załącznika Nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 5. Oświadczenie, że Wykonawca jest- nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowy dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców), 7. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp. , 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie (za wyjątkiem wymienionych tam załączników, które muszą być złożone w oryginale) mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dodatkowo dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach