Przetargi.pl
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Turowie, w ramach realizacji projektu pn: Program wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D

Gmina Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Pilska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 743 294 , fax. 943 742 008
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczecinek
    Pilska 3
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 743 294, fax. 943 742 008
    REGON: 33092090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Turowie, w ramach realizacji projektu pn: Program wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu spełniającego przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych tj. samochodu osobowego 9 – miejscowego (1+8) do przewozu osób niepełnosprawnych w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim wyposażonego w windę w ramach realizacji programu „Program wyrównywania różnic między regionami III” Minimalne parametry techniczne/jakościowe pojazdu zawarto w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach