Przetargi.pl
Zakup samochodu dla Miejsko-Gminnego Osrodka Kultury w Ślesinie

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2704011 , fax. 063 2704198
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2704011, fax. 063 2704198
    REGON: 00053110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu dla Miejsko-Gminnego Osrodka Kultury w Ślesinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu mikrobus na Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Ślesinie. 2. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin 3. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby: a) samochód osobowy był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku, b) wykonawca, w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekazał dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (karta pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książka gwarancji i faktura zakupu), c) w chwili dostawy samochód posiadał wykonany przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej, d) wykonawca w chwili odbioru przedmiotu zamówienia umożliwił Zamawiającemu na swój koszt przeprowadzenie jazdy próbnej na odcinku do 5 km, 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi: a) gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu kilometrów- nie mniej niż 2 lata, b) gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż10 lat. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego oraz określenie standardu wyposażenia, zawarty został w rozdziale III. 7. W przypadku wystąpienia awarii samochodu w okresie trwania gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do odebrania go z siedziby zamawiającego, dokonania naprawy w stacji serwisowej autoryzowanej przez producenta samochodu, oraz do jego podstawienia do siedziby Zamawiającego po usunięciu awarii. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Warunki szczegółowe 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. W toku oceny spełniania warunków w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust.3 ustawy Pzp. b) wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 1 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik podmiotów ubiegających się wspólnie. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek musi spełnić każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ww. punktach niniejszego działu składa dokumenty wymienione w Rozporządzeniu prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mogą żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r, Nr 188, poz. 1155). 5. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wraz z załącznikami do SIWZ), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, - oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o posiadanych parametrach techniczno - eksploatacyjnych samochodu osobowego -załącznik nr 3 (np. katalogi, specyfikacje techniczne itp), zawierający informacje, które umożliwią jednoznaczną ocenę zgodności jego parametrów z postawionymi przez Zamawiającego wymaganiami. 3) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, kopia poświadczona notarialnie lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach