Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 88300 Mogilno, ul. Witosa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 315 22 35 , fax. 052 315 12 33
- Data zamieszczenia: 2018-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
ul. Witosa 6
88300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 315 22 35, fax. 052 315 12 33
REGON: 34043307500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mogilno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu ciężarowego trzyosiowego z zabudową śmieciarki z tylnym załadunkiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa fabrycznie nowego trzyosiowego samochodu ciężarowego wyposażonego w śmieciarkę o pojemności minimum 19m3, 2. Szczegółowe parametry techniczne i zakres warunków jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w formularzu specyfikacji technicznej stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Okres gwarancji: minimum 24 miesiące na cały pojazd, 4. Wykonawca zapewni autoryzowaną stację obsługi w odległości maksymalnie 130 km od siedziby Zamawiającego. 5. Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego i związane z tym koszty ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokument powinien być przedłożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące; c) w przypadku kiedy wykonawca powołuje się w oświadczeniu (załącznik nr 3) na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty zobowiązania podmiotów trzecich w zakresie wskazanym w oświadczeniu; d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, realizacją co najmniej dwóch podobnych zamówień, o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6; h) oświadczenie, że wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę samochodu ciężarowego z urządzeniem HDS w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2020-03-27 - Dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności 6m3
Dodano: 2019-05-07 - Dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności 6m3
Dodano: 2019-04-16 - Dostawa samochodu ciężarowego z HDS
Dodano: 2018-12-06 - Zadanie 1. Dostawa samochodu ciężarowego z HDS w formie leasingu operacyjnego, na warunkach opłaty wstępnej do 40%. Zadanie 2. Dostawa samochodu ciężarowego z HDS w formie leasingu operacyjnego, na warunkach opłaty wstępnej 10%.
Dodano: 2018-11-16 - Dostawa samochodu do telewizyjnej inspekcji sieci kanalizacyjnej
Dodano: 2018-10-29 - Dostawa samochodu ciężarowego z HDS w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2018-10-05 - Dostawę samochodów ciężarowych w formie leasingu operacyjnego: Zadanie 1 Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową Zadanie 2 Dostawa samochodu ciężarowego z HDS
Dodano: 2018-05-04 - Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – dostawa ładowarki kołowej
Dodano: 2018-04-24 - Dostawę samochodów ciężarowych w formie leasingu operacyjnego: Zadanie 1 Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową Zadanie 2 Dostawa samochodu ciężarowego z HDS
Dodano: 2018-04-19