Przetargi.pl
Zakup samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych.

Zakład Komunalny w Jasienicy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica , Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(33)8153729
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Jasienicy
    Jasienica 459
    43-385 Jasienica , woj. śląskie
    tel. +48(33)8153729
    REGON: 24099874500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.komunalny.jasienica.pl.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych”. CPV: 34144500-3 Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Samochód musi posiadać nową zabudowę w pełni sprawną technicznie. 4. Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako specjalny. 5. Oferowany pojazd musi ponadto: a. Spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1617), b. Spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami), 6. Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i bezpiecznej eksploatacji dostarczonego samochodu. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy na zabudowę i minimum 3 miesiące na samochód od dnia odebrania przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego . 8. Udzielając gwarancję Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli po otrzymaniu pisemnego powiadomienia o wystąpieniu jakichkolwiek usterek w przedmiocie zlecenia, które naruszają powyższą gwarancję, Wykonawca nie rozpocznie usuwania i w sposób właściwy nie usunie ich we wskazanym terminie, wówczas Zamawiający będzie miał prawo usunąć usterki we własnym zakresie lub zlecić ich usunięcie stronie trzeciej a Wykonawca bezzwłocznie zwróci mu poniesione koszty. 9. Wszelkie usterki powstałe w okresie gwarancji będą usuwane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zdecyduje o usuwaniu usterek w innym miejscu transport pojazdu wykonywany będzie na koszt Wykonawcy. W tym samym czasie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy na okres naprawy. 10. Podane parametry w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować sprzęt o podanych parametrach lub wyższych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach