Przetargi.pl
Zakup samochodów lekkich dla OSP działających na terenie Gminy Rymań.

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3583127 , fax. 94 3583151
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3583127, fax. 94 3583151
    REGON: 00054027400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodów lekkich dla OSP działających na terenie Gminy Rymań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (z dostawą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego) czterech fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo - gaśniczych wraz z wyposażeniem. 2. Warunki techniczne związane z przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot zmówienia musi ponadto spełniać: a) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r. (tj. Dz. U. z 2012 r, poz. 1137 ze zm. oaz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 953, ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ww. ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji lub odpisem decyzji zwalniającej pojazd z homologacji. b) Posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej - dane do oznakowania przekaże Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia, zwanego dalej zarządzeniem. c) Spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyborów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002,ze zm.). d) Być zgodny z normami PN dla odpowiednich parametrów infrastruktury, standardami polskimi i unijnymi. e) Pojazd wraz z wyposażeniem muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia wystawione przez CNBOP zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także zasad wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.) f) Posiadać aktualne świadectwo homologacji potwierdzające parametry proponowanego pojazdu dołączone do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 17.000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy Świdwin O/ Rymań Nr: 50 8581 1043 0600 0358 2000 0014 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach