Przetargi.pl
Zakup samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Pile oraz Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie. Każdy z samochodów musi być przeznaczony do przewozu dziewięciu osób wraz z kierowcą oraz musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim. Samochody muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017 roku, wolne od wad, spełniające warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazdy muszą posiadać świadectwo zgodności/świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, muszą być dopuszczone do ruchu drogowego oraz spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 2. Samochody muszą spełniać wymogi normy EURO 6 w zakresie normy emisji substancji szkodliwych i zużycia energii tj.: 1) emisja CO – maks. 0,5 g/km, 2) emisja HC – maks. 0,05 g/km, 3) emisja NOx – maks. 0,08 g/km, 4) emisja HC+NOx – maks. 0,17 g/km, 5) emisja PM – maks. 0,005 g/km, 6) zużycie energii – maks. 3,24 MJ/km. Zużycie energii, wyrażone w megadżulach na kilometr, stanowi iloczyn zużycia paliwa (dla paliw ciekłych wyrażone w l/km) określonego zgodnie z wielkością zużywanej energii, zmierzoną według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą – określoną według innej metody pomiaru zużycia paliwa – i wartości energetycznej paliwa (dla oleju napędowego równej 36 MJ/l). 3. Samochody zostaną odebrane z miejsca wyznaczonego przez Wykonawcę. 4. Pojazdy powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodów przekazać dla każdego samochodu: kartę pojazdu, świadectwo zgodności /świadectwo homologacji, oświadczenie o danych do rejestracji, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, dowód rejestracyjny, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz dwa komplety kluczyków. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dla obydwu pojazdów zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Określone w załączniku niektóre wymagania techniczne dotyczące pojazdów są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdów o lepszych parametrach. W celu potwierdzenia, że oferowane pojazdy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Opis oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. W załączniku nr 3 do SIWZ określono minimalny okres gwarancji. Wykonawca w Formularzu Oferta wskaże oferowany okres gwarancji. Gwarancja na perforację nadwozia stanowi kryterium oceny ofert. 7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach