Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, sadzenie oraz pielęgnacja drzew i krzewów na terenach zielonych Gminy Miejskiej Lubin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, sadzenie oraz pielęgnacja drzew i krzewów na terenach zielonych Gminy Miejskiej Lubin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia 2) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych - tekst jednolity Dz.U. z 2006r. 223, poz. 1655 3) Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia - w zakresie sadzenia i pielęgnacji roślin jednorocznych i wieloletnich.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2 ; w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) wykaz (min. 2) zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem: wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 5, dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w załączniku nr 5 zostały wykonane z należytą starannością.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z sadzeniem i pielęgnacją materiału szkółkarskiego liściastego na terenie gminy Siechnice
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z sadzeniem i pielęgnacją materiału szkółkarskiego iglastego na terenie gminy Siechnice
Dodano: 2016-07-25 - Zlewnia rzeki Odry- konserwacja wałów przeciwpowodziowych, pow. Wrocław, Oława, Góra, Wołów, Środa Śl. (II koszenie) Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Rzeka Odra, Jezierzyca, Średzka Woda - konserwacja wałów p.powodziowych (II koszenie), gm. Niechlów, Jemielno, Brzeg Dolny, Wińsko, Wołów, Malczyce, Środa Śl., Miękinia 2) Rzeka Odra, Lichawa, Otocznica - konserwacja wałów p.powodziowych (II koszenie), gm. Oława, Jelcz - Laskowice, Siechnice, Czernica, Wrocław
Dodano: 2016-07-20 - Zlewnia rzeki Ślęzy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula), wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, pow. Wrocław, Strzelin
Dodano: 2016-07-12 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-07-08 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-06-02 - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2016-06-01 - Zlewnia Odry - konserwacja wałów przeciwpowodziowych
Dodano: 2016-05-20 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-05-20 - Zlewnia rzeki Bystrzycy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Bystrzyca, Strzegomka, Czarna Woda, Potok Sulistrowicki) , m. Wrocław, gm. Katy Wrocławskie, Mietków, Sobotka
Dodano: 2016-05-11