Przetargi.pl
Zakup rur stalowych czarnych ze szwem, grzejników, zaworów wodnych do c.o. i innych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia remontu instalacji c.o. wraz z dostawą.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Skwierzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. Mickiewicza 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7170304 i 7170305 , fax. 095 7170305 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Skwierzynie
    ul. Mickiewicza 3 3
    66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie
    tel. 095 7170304 i 7170305, fax. 095 7170305 w. 20
    REGON: 21117817000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowo - wychowawcza feryjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup rur stalowych czarnych ze szwem, grzejników, zaworów wodnych do c.o. i innych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia remontu instalacji c.o. wraz z dostawą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur stalowych czarnych ze szwem DN 15 mm, DN 20 mm, DN 25 mm, DN 32 mm, DN 40 mm, DN 50 mm i DN 65 w ilościach określonych w SIWZ, oraz grzejników do wodnego centralnego ogrzewania płytowych typ 11/, 21/, 22/ w ilościach określonych w SIWZ, a także zaworów grzejnikowych z głowicą termostatową, zaworów dwudrogowych z siłownikami i zaworów odpowietrzających automatycznych o parametrach i w ilościach określoych szczegółowo w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441631001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 4. Wyrażą zgodę na odroczony termin płatności do 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT, za dostarczone agregaty i rury. 5.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004r, poz. 177).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca: - nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub uzyskał prawem - zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub uzyskał prawem - wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca: - nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał prawem - zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub uzyskał prawem - wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ). 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 3 SIWZ). 6. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wraz z pełnomocnictwami (zał. nr 4SIWZ). 7. Certyfikat, deklaracja zgodności, atest.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.skwierzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach