Przetargi.pl
Zakup różnych urządzeń medycznych w ramach projektu pn. .: „Zakup aparatury i modernizacja infrastruktury Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku dla AOS i POZ” – 5 pakietów

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Medyczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3646105, 3646330 , fax. 243 646 101,36
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Medyczna 19
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3646105, 3646330, fax. 243 646 101,36
    REGON: 65007000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wszplock.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Pub liczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup różnych urządzeń medycznych w ramach projektu pn. .: „Zakup aparatury i modernizacja infrastruktury Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku dla AOS i POZ” – 5 pakietów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup różnych urządzeń medycznych w ramach projektu pn. .: „Zakup aparatury i modernizacja infrastruktury Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku dla AOS i POZ” – 5 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt VIII SIWZ lit. B. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert 1. oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (przykładowy wzór – załącznik nr 6 do SIWZ). 2. oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia – nie są wymagane C. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenie przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (przykładowy wzór – wg załącznika nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. D. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: 1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty 1.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( przykładowy wzór wg Zał. nr 5 do SIWZ) 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą: - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w załączniku nr 3 i 3a do SIWZ 2. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert 2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B 1 SIWZ odpowiednio do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, w zakresie, w jakim powołuje się on na zasoby ww. podmiotów, E. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne) 1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty 1.1. oświadczenie wskazane w pkt VIII A 1b niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1b SIWZ 2. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert 2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B 1 SIWZ odpowiednio, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 2.2. dokument wymagany w pkt. VIII C1 SIWZ (o ile nie został załączony w trybie opisanym w lit. C). F. dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych - nie dotyczy G. dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert: 1. na wszystkie wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy przedłożyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych oraz aktów wykonawczych do ustawy tj.: • certyfikat zgodności - dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (jeśli zgodnie z przepisami prawa o których mowa wyżej certyfikacja dotyczy wyrobu), • deklarację zgodności – oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 2. materiały promocyjne (w odniesieniu do wyrobów będących wyrobami medycznymi dokumentami tymi są materiały promocyjne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych) opisujące przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ, będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem dokonanym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy poszczególny wymóg techniczny lub funkcjonalny Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1 do SIWZ) nie jest opisany w materiałach promocyjnych lub nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materiałów promocyjnych należy przedłożyć wg wyboru Wykonawcy: instrukcję obsługi, jej wyciąg, zdjęcie potwierdzające powyższe lub oświadczenie wytwórcy (producenta) lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub dystrybutora. W przypadku braku potwierdzenia oferowanych parametrów podanych w dokumencie sporządzonym na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ w ww. wymaganych dokumentach (brak informacji w dokumentach lub niezgodne informacje ), Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. H. inne dokumenty- wymagane w załączeniu do oferty: 1. Pełnomocnictwo: a) Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz.- dotyczy oferty składanej w postaci pisemnej b) Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu trzeciego na zasoby którego powołuje się wykonawca (pełnomocnictwo) upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa – jak dla złożenia oferty. Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej z elektronicznym poświadczeniem zgodności odpisu z dokumentem ustanowienia pełnomocnictwa opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. – dotyczy oferty składanej w postaci elektronicznej 2. Formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3. Załącznik nr 1 do SIWZ – wypełniony przez Wykonawcę w kolumnie dotyczącej parametrów oferowanych oraz oferowanego typu, modelu i producenta jeśli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach