Przetargi.pl
„Zakup równiarki drogowej”

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 188 504 , fax. 768 187 587
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 188 504, fax. 768 187 587
    REGON: 39064745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-chojnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup równiarki drogowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej równiarki drogowej przeznaczonej do utrzymania i równania dróg gminnych o nawierzchni mocno utwardzonej, takiej jak: tłuczeń, żwir, szuter. Minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego : 1) Równiarka drogowa – nie starsza niż 2009 r. 2) Masa – od 11 do 14 ton 3) Silnik – 4 cylindry, 4) Silnik o mocy do 140 KM 5) Liczba przepracowanych motogodzin nie więcej niż 12 000 mth 6) Napęd równiarki 6 x 6 7) Skrzynia typu powershift lub full powershift 8) Lemiesz przedni, 9) Lemiesz główny środkowy, 10) Zrywak, 11) Kabina ROPS 12) Klimatyzacja 13) System niwelacji 2 D lub 3 D Równiarka winna być bez usterek i napraw mechanicznych, sprawna technicznie, przygotowana do uruchomienia i pracy. Równiarka powinna mieć oryginalny lakier. Dostawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę oraz typ i parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz nazwę producenta. Do formularza oferty (załącznik nr 1) należy dołączyć formularz techniczny (załącznik nr 2) oraz aktualną fotografię oferowanego sprzętu z zamontowanym systemem niwelacji, fotografię licznika motogodzin oraz fotografię tabliczki znamionowej wraz z numerem VIN. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Miejsce dostawy równiarki: Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów Dostarczona równiarka musi posiadać świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, dopuszczenia do ruchu drogowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) w zakresie jakim w/w dokument ma zastosowanie do przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i oceny stanu technicznego oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na etapie oceny ofert, przed podpisaniem umowy lub po dostarczeniu oferowanego sprzętu do siedziby Zamawiającego. Oceny stanu technicznego oferowanej przez Wykonawcę równiarki dokona komisja lub osoba upoważniona powołana przez Zamawiającego. W przypadku gdy ocena stanu technicznego dokonana na etapie oceny ofert lub przed zawarciem umowy wykaże, że stan techniczny oferowanej równiarki pozostaje niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP. W przypadku zawarcia umowy przed oceną stanu technicznego równiarki stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia i stwierdzenia przez ww. komisję, że stan techniczny oferowanej równiarki pozostaje niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego odstąpienia od umowy przez złożenie Wykonawcy stosownego oświadczenia na piśmie. W takim przypadku Zamawiający będzie wolny od ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W celu realizacji prawa o którym mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający wezwie Wykonawcę do wskazania miejsca przeprowadzenia oględzin i umożliwiającego sprawdzenie stanu technicznego równiarki, przy czym miejsce to powinno się znajdować na terenie Polski. W przypadku braku udostępnienia Zamawiającemu, na jego żądanie, możliwości przeprowadzenia oględzin i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego przedmiotu zamówienia, uznaje się, że oferta Wykonawcy nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP. Na dzień złożenia oferty przedmiot zamówienia nie może stanowić zabezpieczenia wierzytelności podmiotów trzecich ani też ich prawa własności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, wskazano znaki towarowe itp., Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43221000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach