Przetargi.pl
ZAKUP RÓWNIARKI

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2016-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP RÓWNIARKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej równiarki drogowej. Maszyna musi posiadać wszelkie wymagane w Unii Europejskiej badania i certyfikaty wydane przez uprawnione do tego jednostki certyfikujące i być oznaczona znakiem CE oraz musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. 1. Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia: a) fabrycznie nowa, rok produkcji 2015; b) ciężar roboczy (masa eksploatacyjna) co najmniej 11 t; c) silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 130 KM; d) automatyczno - manualna skrzynia biegów, co najmniej 6 biegów do przodu i 3 do tyłu; e) napęd co najmniej 4 x 6; f) oś przednia wahliwa z pochyleniem kół; g) układ centralnego smarowania; h) rama łamana; i) lemiesz przedni ; j) lemiesz środkowy pełnoobrotowy; k) zrywak tylni; l) kabina ogrzewana z klimatyzacją; m) oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym; n) oświetlenie robocze, lampa błyskowa; o) koło zapasowe; p) rozmiar opon co najmniej 13/24. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca wraz z dostawą równiarki przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty w języku polskim, a w szczególności: a) świadectwo homologacji, b) instrukcję obsługi i konserwacji, c) książkę gwarancyjną z wpisem planowanych przeglądów gwarancyjnych, d) deklarację zgodności z dyrektywą UE. 3. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w wymiarze 1 dnia roboczego w zakresie obsługi równiarki będącej przedmiotem umowy. 4. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczoną równiarkę. Maksymalny okres gwarancji - 60 miesięcy. 5. Przeglądy gwarancyjne i użyte do tego materiały oraz naprawy przedmiotu umowy w okresie gwarancji będą wykonywane na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu związane z wykonaniem przeglądów gwarancyjnych i napraw w okresie gwarancyjnym będzie ponosić Wykonawca. Ewentualny transport równiarki do serwisu w okresie gwarancyjnym odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył kompletną maszynę do siedziby Zmawiającego tj. Urząd Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432210008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim - oddział Siennica numer rachunku 23 9226 0005 0045 0212 2000 0020, z adnotacją Wadium dot. Postępowania IR.271.1.2016 - Zakup równiarki. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający - Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Nie wniesienie w terminie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach opisanych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach