Przetargi.pl
Zakup remontera drogowego (Patcher)

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 313 , fax. 896 254 129
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 313, fax. 896 254 129
    REGON: 51075050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatnidzicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup remontera drogowego (Patcher)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia „Zakup remontera drogowego- Patcher wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy”. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego remontera drogowego- Patcher wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu należącego do Zamawiającego, przeznaczonego do remontów nawierzchni bitumicznych poprzez wypełnianie i uszczelnianie ubytków grysem kamiennym otoczonym emulsją bitumiczną. Grys podawany jest sprężonym powietrzem poprzez przewód do głowicy roboczej, w której jest otaczany emulsją bitumiczną. 3. Wymagane parametry i wyposażenie remontera-Patcher: a) remonter fabrycznie nowy z 2017r o masie własnej nieprzekraczającej 3t. . b) silnik Diesla chłodzony powietrzem o mocy minimum 23 KW, napędzający obwody hydrauliczne remontera w tym : dmuchawy, pompy emulsji i ślimaki. c) zasobnik na kruszywo dwukomorowy, pojemność komór łączna 4 m3 . d) podawanie kruszywa dwoma niezależnymi podajnikami ślimakowymi. e) zbiornik na emulsję o pojemności co najmniej 1000 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji. f) ogrzewanie emulsji palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym automatycznie z precyzyjną regulacją temperatury emulsji. g) paliwo palnika: olej napędowy. h) Pompa do emulsji bitumicznej, zlokalizowana poza zbiornikiem, o napędzie hydraulicznym. i) Głowica z dyszami mieszającymi podająca grys, emulsję bitumiczną i powietrze. j) ramię robocze umożliwiające pracę w promieniu nie mniejszym niż 4 m ze wspomaganiem pneumatycznym, zamontowane w tylnej części pojazdu, przegubowe i uchylne, z przewodami doprowadzającymi kruszywo i emulsję bitumiczną, z bezstopniową regulacją wysokości głowicy roboczej realizowaną siłownikiem pneumatycznym, z demontowalnym pulpitem sterującym. Wysięgnik na czas przejazdu samochodu składany. k) system redukcji prędkości powietrza z głowicy roboczej, ilości emulsji oraz grysu z bezstopniową regulacją , sterowaną z pulpitu przy głowicy roboczej z podglądem parametrów na wyświetlaczu LED. l) Remonter jest wyposażony w dwa pulpity sterujące, jeden w kabinie kierowcy drugi przy głowicy roboczej. m) Pomarańczowa ostrzegawcza lampa błyskowa zamontowana u góry remontera. n) Ledowe oświetlenie ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy, zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzała w lewo, strzała w prawo, krzyż. 4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia urządzenia montowane fabrycznie; b) Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę min. 12 miesięcy; c) Naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu stacjonowania bazy zakładu , naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia; d) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 48 godzin; e) Przeglądy okresowe bezpłatne w okresie gwarancji w miejscu garażowania urządzenia serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę; f) W cenie należy uwzględnić przeglądy gwarancyjne. 5. W cenie oferty należy uwzględnić realizację usługi montażu remontera na skrzyni ładunkowej samochodu należącego do Zamawiającego w miejscu garażowania samochodu. Remonter powinien być zamontowany na samochodzie w sposób „nie na stałe” tzn. z możliwością łatwego demontażu. 6. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie operatorów remontera pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. 7. Fizyczny montaż sprzętu oraz szkolenie pracowników zostanie określone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 8. Dostarczony remonter musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) Certyfikat CE, b) Gwarancja, c) Instrukcja obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, d) Książka serwisowa w języku polskim. 9. Kod CPV: 34920000-2 Sprzęt drogowy Uwaga: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3492000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). w terminie do dnia 18.09.2017 r . do godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej do dnia 18.09.2017 r . godz. 9:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną