Przetargi.pl
Zakup recyklera - urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu dla potrzeb bieżących remontów dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim - do realizacji w 2010r.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup recyklera - urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu dla potrzeb bieżących remontów dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim - do realizacji w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup recyklera - urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu dla potrzeb bieżących remontów dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim - do realizacji w 2010r. o następujących parametrach techniczno-użytkowych: - rok produkcji - 2010r. lub 2009r. (fabrycznie nowy) - masa własna - 1600-1800kg - ładowność urządzenia - 1000-1200kg - wydajność urządzenia - ok. 2000kg/h - silnik DIESEL o mocy - 7-9kW - układ podgrzewania destruktu palnikiem zasilanym olejem napędowym - zaczep oczkowy - układ przeciw przeciążeniowy - licznik godzin pracy sprzętu - wyposażony w oświetlenie zewnętrzne zgodne z ustawą Prawo o ruchu drogowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy. 1.2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 1.3.Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy. 1.4.Wskażą na Formularzu oferty część zamówienia, którą powierzą do wykonania Podwykonawcy. 1.5.Wykonawca przedstawi na oferowany przez siebie sprzęt dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań europejskich i polskich norm i standardów, dopuszczających ten sprzęt do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z oświadczeniem, że sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, nie wymaga żadnych dodatkowych dopłat i jest gotowy do eksploatacji. Ponadto zobowiązanie do dostarczenia instrukcji obsługi oraz książki gwarancyjnej w języku polskim, oraz warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 2.Zakwalifikowane do udziału w postępowaniu zostaną oferty, które nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy. 3.Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, jak na załączonym DRUKU ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 1 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej siwz. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 2 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej siwz wraz z: 3.1.Aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych zgodnie z obowiązującymi europejskimi i polskimi normami oraz certyfikatami, dopuszczającymi sprzęt do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z oświadczeniem, że sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, nie wymaga żadnych dodatkowych dopłat i jest gotowy do eksploatacji. Ponadto zobowiązanie do dostarczenia instrukcji obsługi oraz książki gwarancyjnej w języku polskim, oraz warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Wymienione powyżej informacje zostaną zawarte w wypełnionych przez Wykonawcę załącznikach: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - Załącznik nr 3, oraz Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - Załącznik nr 4. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy, tj.: a)ustanowić pełnomocnika, przynajmniej do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powinno ono zostać dołączone do oferty. b)każdy z Wykonawców powinien złożyć dokumenty określone w punkcie 3. potwierdzające spełnianie warunków formalnych. c)pozostałe warunki Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie złożą dokumenty określone w punkcie 1. do 2. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 3., składa odpowiadające im dokumenty stosownie do § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.Zamawiający może żądać (zgodnie z art. 26, ust. 3 i 4 ustawy), w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia innych zaświadczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach