Przetargi.pl
zakup rębaka do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28 , fax. ---
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384 c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28, fax. ---
    REGON: 92366360000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup rębaka do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu nowego, nieużywanego rębaka tarczowego doczepnego (mobilnego) z podajnikiem gąsienicowym. Dostarczony sprzęt musi być z 2019 roku. Rębak ma służyć do rozdrabniania gałęzi oraz pni drzew o średnicy co najmniej 200 mm. Rębak musi posiadać pneumatyczny system wyrzutowy. System tnący ma stanowić tarcza z minimum dwoma nożami obustronnie ostrzonymi. Zrębek ma być wyrzucany przez obrotowy komin obracany o 360º. System napędowy ma stanowić silnik o mocy minimum 70 KM, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin Stage V. Rębak ma być wyposażony w minimum 50 litrowy zbiornik na paliwo ON. Przedmiot zamówienia ma posiadać hydrauliczny system napędowy, który będzie składać się z górnej rolki zębatej oraz metalowego stołu załadowczego, w którym zainstalowany będzie podajnik gąsienicowy. Rębak musi posiadać wymienny zaczep kulowy i oczkowy (Ø40). Przedmiot zamówienia musi być przystosowany do ruchu po drogach publicznych (posiadać odpowiednie oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa ruchu drogowego, oraz mieć homologacje dla przyczepy specjalnej). Rębak musi posiadać mechaniczny najazdowy układ hamulcowy. Sprzęt musi być wyposażony w licznik motogodzin, koło zapasowe, regulowaną wysokość wyrzucania zrębka oraz elektronczny system antyprzeciążeniowy silnika. Ponadto przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne parametry: a) ilośc noży: minimum 2 noże tnące + minimum 2 nóże podporowe, b) waga rębaka: od 1800 do 2300 kg, c) sposób podawania: gąsienica metalowa w dolnej części oraz górna rolka metalowa, d) średnica tarcz: minimum 700 mm, e) wymiary gardzieli: szerokość minimum 400 mm, wysokość minimum 200 mm, f) silnik o mocy: minimum 70 KM, chłodzony cieczą, pojemność skokowa: minimum 2,0 litra, 4-cylindrowy, 4-suwowy, rozruch elektryczny, g) pojemność zbiornika paliwa: minimum 50 litrów, h) rodzaj paliwa: ON, i) spełniać normę emisji Stage V, 2. Dostarczany sprzęt musi być w pełni sprawny i przygotowany do wykonywania prac związanych z jego przeznaczeniem, spełniający aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu bhp oraz przepisy o ruchu drogowym na terenie UE. 3. Wykonawca w ramach zamówienia po dostarczeniu rębaka w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych przeszkoli na swój koszt 2 pracowników Zamawiającego. 4. Wykonawca wraz z sprzętem dostarczy: a) dwa dodatkowe zestawy noży tnących, b) dokumenty homologacyjne (świadectwo homologacji), c) instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim, d) książkę gwarancyjną, e) książkę serwisową, f) dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego (w przypadku braku określenia tych warunków w książce gwarancyjnej), g) certyfikat CE (Conformit Europeans) zgodnie z Dyrektywą Maszynową EU (89/392/EEC) (91/368/EEC) (76/43/EEC), h) certyfikat Stage V, i) katalog części zamiennych. 5. Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca w zależności od wskazania w ofercie zapewni autoryzowany mobilny serwis gwarancyjny (producenta rębaka). 6. Gwarancja obejmuje cały sprzęt. Długość gwarancji Wykonawca deklaruje w formularzu ofertowym. Minimalny okres na jaki Wykonawca może udzielić gwarancji wynosi 12 miesięcy, bez limitu motogodzin. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do nieodpłatnego usunięcia awarii sprzętu (który powstał nie z winy Zamawiającego) w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia usterki (awarii). Wykonawca musi użyć do napraw oryginalnych i fabrycznie nowych części (od producenta). Podjęcie czynności naprawczych przez serwis nie może przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia usterki. 7. W ramach serwisu gwarancyjnego wchodzi: a) wykonanie okresowych kontroli i przeglądów w oparciu o zalecenia producenta tj. m.in. wymianie oleju, płynów eksploatacyjnych wynikających z eksploatacji sprzętu, Powyższa pozycja obejmuje usługę, materiał oraz dojazd serwisu, [płatnie lub bezpłatnie zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym (ilość bezpłatnych przeglądów deklaruje Wykonawca)], b) wykonywanie napraw gwarancyjnych będących następstwem zużycia sprzętu przy normalnym, prawidłowym użytkowaniu sprzętu. Powyższa pozycja obejmuje bezpłatną usługę i dojazd serwisu, a Zamawiający pokrywa tylko koszty materiałów eksploatacyjnych, c) bezpłatna wymiana lub uzupełnienie płynów eksploatacyjnych z tytułu ubytków lub utraty swoich właściwości, będących konsekwencją awarii innych podzespołów podlegających naprawie gwarancyjnej. Powyższa pozycja obejmuje bezpłatną usługę, materiał oraz dojazd serwisu, d) bezpłatny koszt dojazdu mechanika na miejsce awarii (w przypadku zadeklarowania serwisu mobilnego). 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na plac ZDP w Inowrocławiu (ul. Poznańska 384c).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43312200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł, 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Wadium należy wnieś na Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław (nie wnosić na Powiat Inowrocławski).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, c) potwierdzenie wniesienia wadium d) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną