Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, Wyczółkowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 739 338, , fax. 757 739 338
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
Wyczółkowskiego 15
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 757 739 338, , fax. 757 739 338
REGON: 23002192300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ratalny zestawu do laparoskopii dla SP ZOZ w Bogatyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ratalny zestawu do laparoskopii dla SP ZOZ w Bogatyni zwanego dalej aparatem medycznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać aparatura medyczna w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera „Formularz asortymentowo-cenowy”, stanowiący załącznik nr II do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia- za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 4. Realizacja zamówienia nastąpi na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr VI do niniejszej SIWZ. 5. Dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie aparatu medycznego zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 6. Wykonawca przeszkoli personel medyczny w zakresie obsługi aparatu medycznego w miejscu zainstalowania i uruchomienia. 7. Zamawiający wymaga płatności za przedmiot zamówienia w systemie ratalnym na poniższych zasadach: - okres płatności – 36 miesięcznych równych rat; - brak dodatkowych opłat (opłat wstępnych, opłat manipulacyjnych, prowizji, odsetek itp.); - wartość (cena) przedstawiona w ofercie jest wartością maksymalną jaką poniesie Zamawiający; - płatność następować będzie w miesięcznych ratach według ustalonego harmonogramu, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT; - termin wpłaty pierwszej raty do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym Zamawiający podpisał bez zastrzeżeń końcowy protokół zdawczo-odbiorczy, termin płatności kolejnych rat do ostatniego dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t.j. Dz. U. 2019 poz. 175). Wykonawca jest odpowiedzialny także za jakość i zgodność oferowanych produktów (wyrobów) z wymaganiami określonymi Dyrektywą nr 93/42/EEC dla wyrobów medycznych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania, o udzielenie zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego w Załączniku nr II stanowi całość przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 5 szt. aparatów "Sztuczna nerka" wyposażonych w 2 pompy krwi z opcją ABPM dla Stacji Dializ
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, ul. Grabiszyńska 105 i ul. Hirszfelda 12 we Wrocławiu z podziałem na 6 pakietów.
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa sprzętu medycznego: TROMBOELASTOMETR z wyposażeniem oraz podłączeniem do systemu informatycznego - 1 kpl wraz z dostawą odczynników i kontroli w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Dodano: 2024-04-04 - Przetarg krajowy na dostawę sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb pracowni elektrofizjologii podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa łóżka porodowego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Okulistyki – ponowienie
Dodano: 2024-01-12 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem opisanym w specyfikacji dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-09 - Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca dla pneumonologii na lata 2023-2024 dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2024-01-09 - dostawa robotów do rehabilitacji w podziale na zadania dla Oddziału Rehabilitacji Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze (II)
Dodano: 2023-12-15